Головна » Статті » Нова українська школа (НУШ) » НУШ Конспекти уроків з “Я досліджую світ" (1 клас) |
І. Ранкова зустріч. «Осіння квітка, яка мені подобається" (Рекомендуємо її провести надворі – біля квітника.)
Діти об’єднуються у групи залежно від того, яка осіння квітка їм подобається. Обговоріть у групі, чому саме ця квітка подобається кожній групі дітей.
У цій розмові можна обговорити також: - зі скількох частинок складався пазл? - якої форми були частинки? - полічити, скільки фотобукетів склали діти? -відшукати цифру, яка вказує на кількість букетів; - викласти цю цифру з осіннього листя (каштанів, жолудів, ягідок горобини), яке зібрали діти в парку.
Далі запропонуйте викласти на парті чотири квітки. Одну квітку заберіть.
Запропонуйте полічити кількість квіток. З’ясуйте, як у цьому разі отримали число 3?
Попросіть учнів полічити до трьох у прямому ( зворотному) порядку. Разом з учнями «напишіть» цифру 3 у повітрі. Запропонуйте повчитися писати цифру 3 у зошиті. Також можна запропонувати таке завдання: Матеріали для дітей. Додаток 6
З’єднай стрілками слова з цифрами та листочками відповідної кількості. Для кожного з’єднання використовуємо інший колір
ІІ. Проведення простих спостережень у природі та збір інформації для узагальнення і висновків. Екскурсія «Як живуть рослини восени?»
Для гри потрібно роздрукувати ігрове поле, мати фішки і кубик. На початку гри домовтеся про те, кого слід вважати переможцем (того, хто перший дійде до фінішу, чи того, хто перший «збере», наприклад, три «корисні знахідки»; чи того, хто перший «збере» три «небезпечні знахідки» тощо) Після гри обов’язково обговоріть із дітьми, які «знахідки» в природі вони вважають небезпечними і чому).
Поспостерігайте за рослинами на шкільному подвір’ї. 1 група – дослідіть, із яких дерев листя вже опало, а які дерева залишилися зеленими?Назбирайте найгарніші листочки. 2 група – дослідіть, як кущі готуються до зими? 3 група – дослідіть, які зміни відбулися з трав’янистими рослинами?
З настанням холодів ґрунт охолоджується, а разом з ним і волога, що знаходиться у ґрунті. Охолоджену воду коріння рослин не всмоктує. Крім того, листя покривалося б снігом, і під його вагою обламувалися б гілки.
ІІІ. Вправа «Стоп-кадр»
ІV. Дослідницька діяльність у групах «Розпізнай рослину за листком і плодом»
V. Дидактична вправа «З’єднай цифру з відповідним малюнком» Графічні вправи
VІ. Створення аплікації з природних матеріалів.
VІІ. Складання зв’язного висловлювання за поданим початком
Запропонуйте учням продовжити речення про життя рослин восени, використовуючи ознаки і барви осені. Складіть зв’язне висловлювання за поданим початком. Попросіть дітей намалювати ілюстрацію до складеного ними тексту.
VІІІ. Підведення підсумків заняття. Заповнення лепбука
Попросіть дітей написати елементарне повідомлення про те, що на занятті їх вразило, зацікавило, запам’яталося за допомогою умовних позначок для слів – назв предметів, дій, ознак/ малюнкового письма. Наголосіть, що на роботі потрібно вказати своє ім’я та прізвище. Прикріпіть дитячі повідомлення на лепбук.
| |||||||||
Переглядів: 2205 | Коментарі: 3 | |
Всього коментарів: 0 | |