Учнівський проект
« Шкільний парк майбутнього»
Мета проекту:
- ознайомлення учнів з ландшафтною архітектурою, із малими архітектурними формами у різних стилях садово - паркового мистецтва;
- розвивати в дітей комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення;
- продовжувати формувати, узагальнювати, стимулювати розвиток допитливості;
- формувати навички дослідницької діяльності (пошук інформації та відбір матеріалу, самостійне розв’язання проблем, оцінювання й критика результатів роботи);
- сприяти соціалізації особистості учнів (робота в групі, виконання різних соціальних ролей);
- розвивати творчі і комунікативні здібності учнів, прищеплювати навички співробітництва;
- виховувати в учнів патріотичні почуття до рідної школи , взаємоповагу, акуратність та естетичний смак.
- виховувати прагнення до творчого самовираження, відповідальність за результати колективної роботи.
Тип проекту:
Практико-орієнтований , творчий, груповий.
Учасники проекту:
Учні 7-х класів
Актуальність проекту:
Виконання проекту на соціальне замовлення формує в учнів відчуття значущості у суспільстві, почуття гордості за себе і свою участь у загальній справі. Даний проект сприяє розвитку особистості та життєвої компетентності, спираючись на здібності, інтереси , ціннісні орієнтири та суб’єктивний досвід учня надає йому можливість самореалізуватися.
Види діяльності:
- відвідування бібліотеки, розширення інформаційного простору за рахунок мережі Інтернет.
- ознайомлення з різними стилями садово – паркового мистецтва (античний, римсько-грецький, готичний, ренесанс , бароко, класичний, регулярний, англійський, японський, китайський);
- ознайомлення з професіями ландшафтної архітектури ( ландшафтний архітектор, топограф, садівник – дизайнер, зоолог, дизайнер інтер’єру) та розподіл обов’язків у проектній групі;
- робота над проектом на уроках та в позаурочний час за технологією «Творча майстерня»;
- співпраця з учителем, бібліотекарем, батьками.
Проміжні результати:
- ознайомлення з методикою виконання проекту. Ознайомлення із прикладами застосування різних стилів садово – паркового мистецтва;
- виконання ескізу проекту кожним членом проектної групи;
- обговорення пропозицій всіх членів проектної групи та вибір оптимального варіанту;
- виконання проекту « Шкільний парк майбутнього»;
- підготовка до захисту проекту.
Кінцевий продукт.
Топографічний план парку або його паперовий макет.
Презентація
Захист проектів:
На уроці : практико - орієнтований
В позаурочний час : публічний захист проекту на «Параді проектів»
|