Головна » Статті » Методичні поради » Методична скарбниця |
Криголам на уроці — це коротке завдання, гра або активність, яка проводиться на початку заняття з метою розігріти атмосферу, встановити емоційний контакт, активізувати увагу учнів та налаштувати їх на навчання. Назва «криголам» символізує «руйнування криги» між учителем і учнями або між самими учнями. Навіщо потрібні криголами
Універсальні криголами (підходять для будь-якого предмета)1. «3 факти про мене»Кожен учень каже три факти про себе, один з яких — вигаданий. Інші мають вгадати, що неправда.
2. «Настрій в кольорі»Запропонувати учням описати свій настрій як колір і коротко пояснити чому.
3. «Якби я був...»Наприклад: «Якби я був тваринкою / музичним інструментом / книгою / погодою — то я був би… бо…»
4. «Реакція на слово»Учитель говорить слово (можна пов’язане з темою), а учні відповідають першим словом, яке приходить в голову.
5. «Emoji-обличчя»На дошці або картках — різні емодзі. Учень обирає, яке найкраще описує його стан або асоціюється з навчанням, і пояснює чому. 6. «Запитай сусіда»Кожен ставить питання сусідові по парті або в онлайн — будь-яке (не образливе). Потім ділиться відповіддю з класом.
7. «Що в мене в голові?»Учитель (або учень) задумує якесь слово чи поняття. Інші задають питання, на які можна відповісти «так» або «ні», щоб вгадати.
8. «5 пальців – 5 фактів»Учень показує долоню і називає по одному факту про себе на кожен палець: наприклад, ім’я, хобі, улюблений предмет, талант, мрія. 9. «Лайк або дизлайк»Учитель називає різні твердження або речі (наприклад: читати книжки, вставати рано, домашка тощо). Учні показують або — і кілька учнів пояснюють свій вибір. 10. «Останнє фото у телефоні»Учні (або вчитель) за бажанням описують, що було останнім зняте в їхньому телефоні (або останній смішний мем, що бачили). Без показу, лише опис.
| |
Переглядів: 245 | |
Всього коментарів: 0 | |