Оголошується набір на 2024-2025 н.р. для навчання в дистанційному центрі 'Поруч'
 
Головна » Статті » Методичні поради » Методична скарбниця

Криголам на уроці

Криголам на уроці — це коротке завдання, гра або активність, яка проводиться на початку заняття з метою розігріти атмосферу, встановити емоційний контакт, активізувати увагу учнів та налаштувати їх на навчання. Назва «криголам» символізує «руйнування криги» між учителем і учнями або між самими учнями.


Навіщо потрібні криголами

  • активізують увагу після перерви або на початку дня;

  • знижують тривожність, знімають напругу;

  • сприяють соціалізації;

  • створюють позитивний емоційний фон;

  • допомагають плавно перейти до теми уроку.


Універсальні криголами (підходять для будь-якого предмета)

1. «3 факти про мене»

Кожен учень каже три факти про себе, один з яких — вигаданий. Інші мають вгадати, що неправда.

Формує довіру та вчить слухати уважно.


2. «Настрій в кольорі»

Запропонувати учням описати свій настрій як колір і коротко пояснити чому.

Можна швидко оцінити емоційний стан класу.


3. «Якби я був...»

Наприклад: «Якби я був тваринкою / музичним інструментом / книгою / погодою — то я був би… бо…»

Розвиває уяву і допомагає краще розкрити особистість.


4. «Реакція на слово»

Учитель говорить слово (можна пов’язане з темою), а учні відповідають першим словом, яке приходить в голову.

Активізує мислення, легко адаптується під тему.


5. «Emoji-обличчя»

На дошці або картках — різні емодзі. Учень обирає, яке найкраще описує його стан або асоціюється з навчанням, і пояснює чому.


6. «Запитай сусіда»

Кожен ставить питання сусідові по парті або в онлайн — будь-яке (не образливе). Потім ділиться відповіддю з класом.

Добре працює в нових групах для знайомства.


7. «Що в мене в голові?»

Учитель (або учень) задумує якесь слово чи поняття. Інші задають питання, на які можна відповісти «так» або «ні», щоб вгадати.

Добре підходить для мов, літератури, історії, біології.


8. «5 пальців – 5 фактів»

Учень показує долоню і називає по одному факту про себе на кожен палець: наприклад, ім’я, хобі, улюблений предмет, талант, мрія.


9. «Лайк або дизлайк»

Учитель називає різні твердження або речі (наприклад: читати книжки, вставати рано, домашка тощо). Учні показують або — і кілька учнів пояснюють свій вибір.


10. «Останнє фото у телефоні»

Учні (або вчитель) за бажанням описують, що було останнім зняте в їхньому телефоні (або останній смішний мем, що бачили). Без показу, лише опис.

Працює тільки за умови поваги до особистого простору.

Категорія: Методична скарбниця | Додав: krasotka (14.06.2025)
Переглядів: 245 | Рейтинг: 5.0/1

Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: