Оголошується набір на 2024-2025 н.р. для навчання в дистанційному центрі 'Поруч'
 
Головна » Статті » Адмінстратору школи » Оцінювання на уроці

Оцінювання усних відповідей

Оцінювання усних відповідей

Рівень

Критерії оцінювання

Початковий

Учень не розкриває основного змісту навчального матеріалу;

виявляє незнання або нерозуміння більшої або найбільш важливої частини, припускається помилок у визначенні понять, у застосуванні термінології, завданнях

Середній

Учень неповно або непослідовно розкриває зміст матеріалу, але показує загальне розуміння питання і демонструє вміння, необхідні для подальшого засвоєння програмного матеріалу;

має труднощі або припускається помилок у визначенні понять, використанні термінології, викладі, виправляє їх після кількох додаткових запитань учителя;

не впорався із застосуванням теорії в новій ситуації під час виконання практичного завдання, але виконує завдання обов’язкового рівня складності за даною темою;

незважаючи на знання теоретичного матеріалу, виявляє недостатню сформованість базових умінь і навичок

Достатній

Учень допускає у доповіді невеличкі пропуски, що не спотворює логічного та інформаційного змісту відповіді;

має один-два недоліки у висвітленні основного змісту відповіді, виправляє помилки за зауваженням учителя;

припускається помилок або більше як двох недоліків під час висвітлення другорядних питань або у викладі, легко їх виправляє за зауваженням учителя

Високий

Учень повно розкриває зміст матеріалу в обсязі, передбаченому програмою і підручником;

доповідає грамотно, в певній логічній послідовності, точно використовуючи термінологію і символіку;

вміє ілюструвати теоретичні положення конкретними прикладами, застосовувати їх у нових умовах під час виконання практичного завдання;

демонструє засвоєння набутих знань, сформованість умінь і навичок на практиці;

відповідає самостійно без додаткових запитань учителя

 

Категорія: Оцінювання на уроці | Додав: uthitel (26.02.2020)
Переглядів: 270 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: