Оцінювання усних відповідей
Оцінювання усних відповідей
Рівень
|
Критерії оцінювання
|
Початковий
|
Учень не розкриває основного змісту навчального матеріалу;
виявляє незнання або нерозуміння більшої або найбільш важливої частини, припускається помилок у визначенні понять, у застосуванні термінології, завданнях
|
Середній
|
Учень неповно або непослідовно розкриває зміст матеріалу, але показує загальне розуміння питання і демонструє вміння, необхідні для подальшого засвоєння програмного матеріалу;
має труднощі або припускається помилок у визначенні понять, використанні термінології, викладі, виправляє їх після кількох додаткових запитань учителя;
не впорався із застосуванням теорії в новій ситуації під час виконання практичного завдання, але виконує завдання обов’язкового рівня складності за даною темою;
незважаючи на знання теоретичного матеріалу, виявляє недостатню сформованість базових умінь і навичок
|
Достатній
|
Учень допускає у доповіді невеличкі пропуски, що не спотворює логічного та інформаційного змісту відповіді;
має один-два недоліки у висвітленні основного змісту відповіді, виправляє помилки за зауваженням учителя;
припускається помилок або більше як двох недоліків під час висвітлення другорядних питань або у викладі, легко їх виправляє за зауваженням учителя
|
Високий
|
Учень повно розкриває зміст матеріалу в обсязі, передбаченому програмою і підручником;
доповідає грамотно, в певній логічній послідовності, точно використовуючи термінологію і символіку;
вміє ілюструвати теоретичні положення конкретними прикладами, застосовувати їх у нових умовах під час виконання практичного завдання;
демонструє засвоєння набутих знань, сформованість умінь і навичок на практиці;
відповідає самостійно без додаткових запитань учителя
|
|
Категорія: Оцінювання на уроці | Додав: uthitel (26.02.2020)
|
Переглядів: 270
| Рейтинг: 0.0/0 |