Критерії
|
Початковий рівень
(1–3 бали)
|
Середній рівень (4–6 балів)
|
Достатній рівень
(7–9 балів)
|
Високий рівень (10–12 балів)
|
Зміст
|
Не зрозуміло, яке відношення презентація має до теми
|
Легко зрозуміти, про що йдеться в роботі, але матеріал викладено поверхово
|
Містяться точні дані, що повністю розкривають тему, але відсутні висновки та аналіз досліджуваного матеріалу
|
Містяться точні дані, що повністю розкривають тему, наведено приклади, проведено чітку аналітичну роботу
|
Грамотність
|
Є помилки, формулювання неточні
|
Є помилки, формулювання неточні, незрозумілі висновки
|
Є деякі помилки, формулювання не досить точні або довгі, незрозумілі висновки
|
Помилок немає, формулювання точні, висновки лаконічні
|
Оформлення
|
Дизайн не продуманий, часто псує вигляд презентації. Слайди не мають логічного зв’язку. Відсутні посилання на джерела
|
Дизайн не підкреслює мету, яку ставив перед собою автор, створюючи презентацію; переобтяжений ефектами. У поданні слайдів спостерігається непослідовність. Є посилання на джерела, але вони неправильно вказані
|
Дизайн презентації вдалий, ефекти підкреслюють ключові та тематичні питання. Не завжди влучно дібрано звукові та анімаційні ефекти, фон, шрифти. Слайди пов’язані між собою. Джерела інформації вказані правильно
|
Дизайн привабливий, ефекти підкреслюють ключові та тематичні питання. Фон, текст, кольори допомагають розкрити тему, не відволікають від сприйняття презентації. Слайди ідеально пов’язані між собою. Джерела інформації вказано правильно
|
Демонстрація
|
Матеріал важко сприймається слухачами
|
Вигляд матеріалу задовільний. Автор розбирається тільки у своїй частині проекту, аудиторія не повністю організована
|
Стилі подання комп’ютерної та усної презентації відрізняються, але автор має певне уявлення про весь проект
|
Стиль мовлення відповідає поданому матеріалу, автор має уявлення про весь проект, абсолютна увага аудиторії
|
Творчість і оригінальність
|
Додаткові 3 бали за нестандартний підхід під час створення презентації або демонстрацію роботи
|