14:42 Загальні підсумки ЗНО - 2018 року | |
Проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2018 році відбулось успішно. На цьому, під час проведення прес-конференції, присвяченій результатам тестування, наголосив директор Українського центру оцінювання якості освіти Вадим Карандій. За його словами, цього року УЦОЯО забезпечив запровадження кількох важливих інновацій. Зокрема, другий рік поспіль результати ЗНО випускників закладів загальної середньої освіти поточного року з трьох навчальних предметів зараховувалися як результати державної підсумкової атестації. Директор УЦОЯО також повідомив, що результати тестування з української мови, яким, фактично, було вперше охоплено всіх українських випускників 2018 року, свідчать про значні відмінності між навчальними досягненнями випускників шкіл та учнів закладів професійної й вищої освіти. Однією з важливих новацій у системі ЗНО поточного року було суттєве розширення змісту тестів з іноземних мов, а саме включення до них нової частини – «Розуміння мови на слух» (аудіювання). В УЦОЯО наголошують, що це нововведення важливе з двох причин: по-перше, воно є елементом принципово нового підходу до визначення рівня володіння як іноземною, так і рідною мовою; по-друге, воно відіграє роль стимулу для закладів освіти в аспекті викладання іноземних мов як комунікативно орієнтованих курсів. Ще одним важливим нововведенням поточного року стала апробація технології проведення ЗНО для осіб із порушеннями зору, які використовують у процесі навчання рельєфно-крапковий шрифт – шрифт Брайля. На сьогодні все більше осіб з особливими потребами можуть складати ЗНО, коли для них забезпечено оптимальні умови. Також Вадим Карандій повідомив, що Український центр оцінювання якості освіти працює над удосконаленням тестових інструментів, зокрема цього року в тестах було значно збільшено частку завдань компетентнісного характеру. Водночас, результати виконання таких завдань учасниками ЗНО поточного року свідчать про те, що процес викладання в закладах освіти поки що здебільшого спрямований на репродуктивний тип засвоєння суб’єктами навчання змісту навчальних дисциплін. | |
|
Всього коментарів: 0 | |