ПОРЯДОК
підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників
Загальна частина
1. Цей Порядок визначає процедуру, види, форми, обсяг (тривалість), періодичність, умови підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів освіти і установ усіх форм власності та сфер управління, включаючи механізм оплати, умови і процедуру визнання результатів підвищення кваліфікації.
Особливості організації підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, що не суперечать цьому Порядку, визначаються:
у приватних і корпоративних закладах освіти - їх засновниками або уповноваженими ними органами;
у закладах спеціалізованої освіти, закладах із специфічними умовами навчання, закладах вищої освіти із специфічними ум
...
Читати далі »