Головна » Статті » Конспекти уроків для старших класів » Конспекти уроків з хімії 10 клас (нова програма) |
УРОК 50. ЗВ'ЯЗКИ МІЖ КЛАСАМИ ОРГАНІЧНИХ СПОЛУКЦілі: формування ключових компетентностей: · основні компетентності у природничих науках і технологіях; · соціальна та громадянська компетентності; · екологічна грамотність і здорове життя; формування предметних компетентностей: · повторити і закріпити знання про основні класи органічних сполук та їх взаємозв'язок, уміння складати рівняння хімічних реакцій; · розвивати хімічну мову, екологічне мислення; · виховувати інтерес до вивчення хімії. Обладнання: мультимедійний проектор, комп'ютер, роздавальний матеріал. Тип уроку: УП. Форми роботи: робота в групах, прийоми «Хімічний диктант», «Гронування», «Міні-практикум», «Самоперевірка». ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ II. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Отже, на сьогоднішньому уроці нам необхідно пригадати все, що ви знаєте про органічні сполуки. IV. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Ø Прийом «Гронування» V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ (ФРОНТАЛЬНА БЕСІДА) Генетичний взаємозв'язок між вуглеводнями, спиртами, альдегідами, карбоновими кислотами та естерами VI. РОБОТА В ГРУПАХ 1. Прийом «Хімічний диктант» Записати формули сполук і класифікувати їх. 1. Бензен. 2. Етин. 3. Метанол. 4. Глюкоза. 5. Етанова кислота. 6. Пропан. 7. Гліцерол. 8. Аміноетанова кислота. 9. Крохмаль. 10. Натрій етаноат. 11. Фенол. 12. Натрій стеарат. 2. Прийом «Міні-практикум» Здійснити перетворення: 4) Вуглець → натрій етаноат 3. Прийом «Самоперевірка» Відповіді проектують на екран, перевіряють, уточнюють, роз’яснюють. VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | |||||||
Переглядів: 409 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |