Урок 14 ТЕМА: Контрольна робота за темою «Вступ. Література першої половини XX ст.
Творчість Г. Ібсена, Ф. Кафки, Дж. Джойса»
МЕТА: поглибити й узагальнити знання учнів про вивчені твори та їхніх авторів; із метою контролю й корекції перевірити знання й уміння учнів; розвивати пам’ять, зв’язне писемне мовлення, уміння висловлювати свої думки та обґрунтовувати їх; виховувати найкращі людські якості.
ОБЛАДНАННЯ: тестові завдання.
ХІД УРОКУ
- Оголошення теми, мети уроку.
Мотивація навчальної діяльності учнів
- Основний зміст роботи
- Інструктаж до виконання тестових завдань
- Виконання контрольної роботи (виконуються всі завдання)
ТЕСТИ
Варіант 1
Початковий і середній рівні
(Кожна правильна відповідь — 1 бал)
- Який злочин проти закону вчинила Нора із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім»?
- Позичила в банку гроші й не повернула;
- неправдиво свідчила в суді;
- підробила документ;
- збила людину автомобілем.
- Кому з героїв п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім» належать слова; про кого вони: «Це так неймовірно, що я просто отямитися не можу. Але треба якось виплутатися... Доведеться якось догодити йому. Справу треба зам’яти будь-що»?
- Хельмер про Крогстада;
- Хельмер про Ранка;
- Крогстад про Хельмера;
- фру Лінне про Хельмера;
- Визначте, у чому простежується автобіографічність новели Ф. Кафки «Перевтілення»:
- у професії комівояжера, як і в героя;
- у складних стосунках із батьком, яків героя;
- у тяжкій хворобі автора, що символізує перетворення;
- у схожих із героєм снах.
- Продовжте речення.
Авангардизм — це...
Достатній рівень
(Кожна правильна відповідь — 2 бали)
- Охарактеризуйте образ ліричного героя в психологічному есе Дж. Джойса «Джакомо Джойс».
- Визначте риси індивідуального стилю Ф. Кафки.
Високий рівень
(Максимально — 4 бали)
Виконайте одне із завдань.
- Розкрийте значення поняття «ібсенізм».
- Напишіть діалог-диспут із уявним опонентом про елітарну та масову культури (на матеріалі вивчених творів).
Варіант 2
Початковий і середній рівні
(Кожна правильна відповідь — 1 бал)
- Нора, героїня п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім», порушила закон, бо хотіла...
- жити в розкошах;
- урятувати чоловіка;
- урятувати репутацію батька;
- допомогти подрузі, фру Лінне.
- Хто з героїв п’єси «Ляльковий дім» Г. Ібсена й кому говорить: «А щодо наших стосунків, та й про людей — усе мусить бути, як і було, але, звичайно, це тільки про людське око»?
- Нора — Хельмеру;
- Крогстад — Норі;
- Хельмер — Норі;
- фру Лінне — Норі.
- Визначте, у чому простежується автобіографічність психологічного есе Дж. Джойса «Джакомо Джойс»:
- у професії, імені, сімейному стані, захопленні героя;
- у стосунках у сім’ї, долях дітей героя.
- у мандрівках героя, його поглядах;
- у кар’єрному зростанні героя, його духовному розвитку.
- Продовжте речення.
Модернізм — це...
Достатній рівень
(Кожна правильна відповідь — 2 бали)
- Охарактеризуйте образ Грегора Замзи, героя новели Ф. Кафки « Перевтілення ».
- Визначте риси індивідуального стилю Джеймса Джойса.
Високий рівень
(Максимально — 4 бали)
Виконайте одне із завдань.
- Напишіть продовження історії життя Нори, героїні п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім», ураховуючи логіку її характеру й умови тогочасного суспільства.
- Складіть діалог-дискусію з уявним опонентом про поетику модерністських творів: «потік свідомості» та ін. (на матеріалі вивчених творів).
- Домашнє завдання
Індивідуальне завдання: підготувати повідомлення про зв’язок М. Булгакова з Україною, із Києвом.
- Підсумки уроку
|