Головна » Статті » Конспекти уроків для старших класів » Конспекти уроків із української літератури 10 клас (нова програма)

УРОК 68. КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 6. ЗА ТВОРЧІСТЮ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, М. ВОРОНОГО, О. ОЛЕСЯ. ТЕСТУВАННЯ

УРОК 68. КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 6. ЗА ТВОРЧІСТЮ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, М. ВОРОНОГО, О. ОЛЕСЯ. ТЕСТУВАННЯ

Мета (формувати компетентності): предметні: узагальнення й систематизація вивченого про життя і творчість Лесі Українки, М. Вороного, О. Олеся; ключові: інформаційну: виявлення в учнів за допомогою запропонованих завдань рівня знань та вмінь із вивченої теми, закріплення їх, застосовуючи на практиці теоретичні знання; загальнокультурну: розвиток уваги, пам'яті, об'єктивності, удосконалення навичок самостійної роботи, інтересу до наслідків власної праці.

Тип уроку: урок контролю та корекції знань, умінь і навичок.

Обладнання: тестові завдання і питання у двох варіантах.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

III. ІНСТРУКТАЖ ДО ВИКОНАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ

Початковий рівень — по 0,5 б. = 3 бали.

Середній рівень — по 1 б. = 2 бали.

Достатній рівень — по 2 б. = 3 бали.

Високий рівень — 4 бали.

ІV. НАПИСАННЯ УЧНЯМИ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

I варіант

Початковий рівень

1. Вкажіть назву збірки поезій Олександра Олеся, що вийшла у 1907 р.:

А «З журбою радість обнялась»;

Б «Драматичні етюди»;

В «Чужиною»;

Г «Поезії».

2. Визначте головну думку драми-феєрії «Лісова пісня»:

А одвічна проблема реалізації творчої особистості;

Б перемога вільного високодуховного життя над обивательщиною, буденщиною;

В проблема соціальної нерівності людей;

Г проблема збереження природного середовища.

3. Слова:

Не зневажай душі своєї цвіту,

Бо з нього виросло кохання наше!

Той цвіт від папороті чарівніший —

Він скарби творить, а не відкриває...

адресовані:

А Мавці;

Б Лукашеві;

В Килині;

Г Перелесникові.

4. Домінуючим художнім засобом у творі М. Вороного «Блакитна панна» є:

А метафора;

Б символ;

В тавтологія;

Г епітет.

5. З якого твору Лесі Українки рядки:

Так, я буду крізь сльози сміятись,

Серед лиха співати пісні,

Без надії таки сподіватись,

Буду жити! Геть, думи сумні!

А «Лісова пісня»;

Б «Мріє, не зрадь.»;

В «Стояла я і слухала весну.»;

Г «Contra spem spero».

6. Складний шлях пошуку ідеалу життя розкрито у творі:

А «Чари ночі»;

Б «По дорозі в казку»;

В «Інфанта»;

Г «О слово рідне.».

Середній рівень

Продовжте речення:

1. Неоромантизм — це...

2. Драматичний етюд — це...

Достатній рівень

Виконайте завдання:

1. Визначте віршовий розмір поезії Миколи Вороного «Блакитна панна».

2. Як ви розумієте визначення жанру «Лісової пісні», чому це драма-феєрія?

Високий рівень

Напишіть творчу роботу на одну з тем:

1. «Лісова пісня» — шедевр світової літератури.

2. «З журбою радість обнялась.» (за творчістю О. Олеся)

II варіант

Початковий рівень

1. Кому належать слова у творі Лесі Українки «Лісова пісня»:

О, не журися за тіло!

Ясним вогнем засвітилось воно,

чистим, палючим, як добре вино,

вільними іскрами вгору злетіло.

А Лукашеві;

Б Мавці;

В Килині;

Г Русалці.

2. М. Вороний працював у театрі...

А І. Карпенка-Карого;

Б М. Садовського;

В М. Кропивницького;

Г П. Саксаганського.

3. Яка поезія стала відомим романсом?

А «О слово рідне! Орле скутий!..»;

Б «Блакитна панна»;

В «Чари ночі»;

Г «Стояла я і слухала весну».

4. «Блавати», «гротески» трапляються у творі:

А «Чари ночі»;

Б «О слово рідне!.. »;

В «Мріє, не зрадь»;

Г «Блакитна панна».

5. У якому творі Леся Українки піднімається проблема людини, природи і мистецтва?

А «Contra spem spero»;

Б «Лісова пісня»;

В «Стояла я і слухала весну»;

Г «Мріє, не зрадь».

6. Конфлікт драматичного етюду «По дорозі в казку» базується на протистоянні.

А старе — нове;

Б чоловік — жінка;

В герой — натовп;

Г творчість — руйнація.

Середній рівень

Продовжте речення:

1. Драма-феєрія — це...

2. Символізм — це...

Достатній рівень

Виконайте завдання:

1. Визначте віршовий розмір поезії О. Олеся «Чари ночі».

2. Яку роль відіграють символи в «Лісовій пісні» Лесі Українки?

Високий рівень

Напишіть творчу роботу на одну з тем:

1. Ідея гармонії людини і природи (за драмою «Лісова пісня» Лесі Українки).

2. Багатство поетичної спадщини Миколи Вороного.

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити вивчений за рік матеріал.

Категорія: Конспекти уроків із української літератури 10 клас (нова програма) | Додав: uthitel (03.01.2019)
Переглядів: 2331 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: