Головна » Статті » Конспекти уроків для старших класів » Конспекти уроків із біології 11 клас |
Урок № 38 Вплив діяльності людини на стан біосфери. Збереження біорізноманіття. Охорона біосфери
Мета уроку: поглибити знання учнів про вплив людини на стан біосфери; ознайомити зі способами збереження біорізноманіття, охорони біосфери; розвивати Очікувані результати: учні мають пояснювати роль заповідних територій Обладнання: ___________________________________________________________ Тип уроку: урок засвоєння знань, урок-конференція.
1.1. Привітання. 1.2. Перевірка готовності класного приміщення до уроку. 1.3. Перевірка готовності учнів до уроку. 1.4. Перевірка присутності учнів: кількість за списком ____, кількість присутніх на уроці ___, відсутніх ___. 1.5. Оголошення про відкриття конференції.
2.1. Повідомлення теми уроку. 2.2. Визначення мети і завдань уроку. Мета уроку: поглибити знання про вплив людини на стан біосфери, ознайомитися зі способами збереження біорізноманіття, охорони біосфери. Завдання уроку:
Бесіда з учнями: — Пригадаймо, що таке біосфера, які властивості їй притаманні, які межі вона має.
4.1. Обговорення висловів. Природа не визнає помилок; вона завжди правдива, завжди серйозна, завжди сувора; вона завжди права; помилки ж походять від людей. Й. Гете Спостерігайте природу і прямуйте дорогою, яку вона вам вказує. Жан-Жак Руссо Природа не храм, а майстерня, і людина в ній працівник. І. Тургенєв О скільки у природи немудро-мудрих літер! О скільки у людини невміння прочитать… П. Тичина Творіння природи досконаліші за творіння мистецтва. Цицерон В озонову дірку подивився янгол: — Господи, скажи їм, щоб вони схаменулись! Л. Костенко 4.2. Представлення учасників конференції.
Проведення конференції. (Виступи учнів, демонстрування фільмів про охорону природи, дискусія, заповнення таблиці, короткі записи в зошитах і словниках.)
6.1. Заключне слово вчителя. 6.2. «Інтерв’ю». Учні по черзі висловлюють свої побажання людству щодо забруднення біосфери. Пропозиції учнів можна коротко фіксувати на дошці (два учні).
7.1. Обговорення вислову. Є таке тверде правило: вранці встав, умився, привів себе до ладу — одразу приведи до ладу свою планету. А. де Сент-Екзюпері 7.2. Складання «пам’ятки нащадкам». Учні самостійно виготовляють пам’ятки щодо збереження біорізноманіття або охорони природи.
8.1. Завдання для всього класу. Підручник _______________________________________________________________ Робочий зошит ___________________________________________________________ 8.2. Індивідуальне завдання. Підготувати запитання до матеріалу, що викликає в однокласників найбільше труднощів, або є незрозумілим.
| |
Переглядів: 705 | |
Всього коментарів: 0 | |