Головна » Статті » Конспекти уроків для старших класів » Конспекти уроків із біології 11 клас |
Урок № 31 Екологічні чинники. Поняття про середовище існування,
Мета уроку: поглибити знання учнів про екологічні чинники; ознайомити Очікувані результати: учні мають називати екологічні чинники; учні мають наводити приклади пристосованості організмів до умов середовища, подібності у пристосуванні різних видів до однакових умов середовища; учні мають характеризувати екологічні чинники; добові, сезонні, річні адаптивні біологічні ритми організмів; учні мають пояснювати шляхи пристосування організмів до умов існування. Обладнання: ___________________________________________________________ Тип уроку: урок засвоєння знань.
1.1. Привітання. 1.2. Перевірка готовності класного приміщення до уроку. 1.3. Перевірка готовності учнів до уроку. 1.4. Перевірка присутності учнів: кількість за списком ____, кількість присутніх на уроці ___, відсутніх ___.
2.1. Повідомлення теми уроку. 2.2. Визначення мети і завдань уроку. Учні визначають мету уроку. Завдання уроку завчасно написані на дошці (можна записати кілька зайвих). Учні обирають лише ті, що підходять до теми уроку (вчитель підказує). Мета уроку: дізнатися про екологічні чинники, середовище існування та біологічні ритми. Завдання уроку:
Обговорення вислову Незнання природи є корінням тих невідомих сил, перед якими так довго тремтів весь людський рід, і тих забобонних віровчень, які були джерелами всіх лих. П. Гольбах Учням пропонується висловити свої думки щодо цього вислову. Необхідно підвести учнів до розуміння того, що довкілля, яке оточує кожну живу істоту і людину також, є основою нашого життя. Ми існуємо завдяки довкіллю.
«Біологічний бій» Учні «атакують» один одного термінами, що були вивчені на попередніх уроках (екологія, вид, популяція, екологічна ніша, ареал, популяційні хвилі, етологія, статевий диморфізм).
План пояснення нового матеріалу
«Снігова куля» Учень називає термін, що був вивчений на попередніх уроках, та дає його визначення. Після цього учень називає прізвище однокласника, який повторює термін та визначення, що називав його товариш, та називає ще один термін і так далі.
Учні самостійно підбивають підсумок уроку: називають і характеризують екологічні чинники, біоритми, наводять приклади пристосування організмів до умов середовища, пояснюють шляхи пристосування організмів до умов існування.
8.1. Завдання для всього класу. Підручник _______________________________________________________________ Робочий зошит ___________________________________________________________ 8.2. Індивідуальне завдання. Підготувати словничок нових термінів у формі презентації.
| |
Переглядів: 967 | |
Всього коментарів: 0 | |