Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з основ здоров'я 7 кл |
Урок № 30 Особливості поширення ВІЛ-інфекції в Україні і світі. ВІЛ/СНІД і права людини. Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції. Причини і наслідки стигматизації і дискримінації Мета: сформувати в учнів поняття про особливості поширення ВІЛ-інфекції в Україні і світі, про ВІЛ/СНІД і права людини, розповісти про Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції, причини і наслідки стигматизації і дискримінації. Матеріали та обладнання: методичний комплект (підручник «Основи здоров’я. 7 клас», «Робочий зошит» і «Зошит для тематичного контролю знань»); фотографії або ілюстрації, які демонструють причини і наслідки стигматизації і дискримінації. Поняття: ВІЛ-інфекція, права людини, стигматизація, дискримінація. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Фронтальна бесіда — Що ви знаєте про ВІЛ/СНІД
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Робота з підручником Обговорення ситуації, запропонованої на с. 149 підручника: «У компанії вам запропонували спробувати наркотик ін’єкційним шляхом, сказавши, що це безпечно, оскільки всі віруси в шприці швидко гинуть. Як ви думаєте, чи варто вірити на слово?». Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що поширення ВІЛ-інфікування серед молоді в Україні пов’язане з інфікуванням у зв’язку з ін’єкціями. Повідомлення теми уроку, постановка мети й завдань уроку
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Особливості поширення ВІЛ-інфекції в Україні і світі Робота з підручником Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 149–150.
2. ВІЛ/СНІД і права людини. Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції. Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 150–151.
3. Причини і наслідки стигматизації і дискримінації Розповідь учителя Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 151–152.
V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ Робота з підручником Попрацюйте з рубрикою «Запитання для повторення й обговорення» на с. 153 підручника.
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1.Читати § 30, дати відповіді на запитання 5–6 на с. 153 підручника. 2. Підготуватися до невеличкої наукової конференції «Туберкульоз». Виділяється три основні ролі для учасників: • доповідач • учасник • ведучий конференції. Теми для доповідей, які підготують п’ятеро доповідачів: 1. Туберкульоз: умови інфікування і розвитку, ознаки захворювання. 2. Як Роберт Кох відкрив паличку туберкульозу. 3. Що таке БЦЖ. 4. Клеменс Пірке — автор першого методу діагностики туберкульозу. 5. Характеристика бактерії туберкульозу. Усі учасники міні-конференції повинні знати відповідні правила спілкування.
Фронтальна бесіда — Чи досягли ми мети уроку? — Які висновки ви зробили сьогодні?
| |
Переглядів: 1024 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |