Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з основ здоров'я 7 кл

Урок № 30 Особливості поширення ВІЛ-інфекції в Україні і світі. ВІЛ/СНІД і права людини. Законодавство України у сфері протидії епідемії

Урок № 30

Особливості поширення ВІЛ-інфекції в Україні і світі. ВІЛ/СНІД і права людини. Законодавство України у сфері протидії епідемії

ВІЛ-інфекції. Причини і наслідки стигматизації і дискримінації

Мета: сформувати в учнів поняття про особливості поширення ВІЛ-інфекції в Україні і світі, про ВІЛ/СНІД і права людини, розповісти про Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції, причини і наслідки стигматизації і дискримінації.

Матеріали та обладнання: методичний комплект (підручник «Основи здоров’я. 7 клас», «Робочий зошит» і «Зошит для тематичного контролю знань»); фотографії або ілюстрації, які демонструють причини і наслідки стигматизації і дискримінації.

Поняття: ВІЛ-інфекція, права людини, стигматизація, дискримінація.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Фронтальна бесіда

— Що ви знаєте про ВІЛ/СНІД

 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Робота з підручником

Обговорення ситуації, запропонованої на с. 149 підручника: «У компанії вам запропонували спробувати наркотик ін’єкційним шляхом, сказавши, що це безпечно, оскільки всі віруси в шприці швидко гинуть. Як ви думаєте, чи варто вірити на слово?».

Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що поширення ВІЛ-інфікування серед молоді в Україні пов’язане з інфікуванням у зв’язку з ін’єкціями.

Повідомлення теми уроку, постановка мети й завдань уроку

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Особливості поширення ВІЛ-інфекції в Україні і світі

Робота з підручником

Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 149–150.

 

2. ВІЛ/СНІД і права людини. Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції.

Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 150–151.

 

3. Причини і наслідки стигматизації і дискримінації

Розповідь учителя

Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 151–152.

 

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Робота з підручником

Попрацюйте з рубрикою «Запитання для повторення й обговорення» на с. 153 підручника.

 

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.Читати § 30, дати відповіді на запитання 5–6 на с. 153 підручника.

2. Підготуватися до невеличкої наукової конференції «Туберкульоз».

Виділяється три основні ролі для учасників:

• доповідач

• учасник

• ведучий конференції.

Теми для доповідей, які підготують п’ятеро доповідачів:

1. Туберкульоз: умови інфікування і розвитку, ознаки захворювання.

2. Як Роберт Кох відкрив паличку туберкульозу.

3. Що таке БЦЖ.

4. Клеменс Пірке — автор першого методу діагностики туберкульозу.

5. Характеристика бактерії туберкульозу.

Усі учасники міні-конференції повинні знати відповідні правила спілкування.

 

  1. . ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Фронтальна бесіда

— Чи досягли ми мети уроку?

— Які висновки ви зробили сьогодні?

 

Категорія: Конспекти уроків з основ здоров'я 7 кл | Додав: uthitel (08.03.2018)
Переглядів: 1024 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: