Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з основ здоров'я 7 кл |
Урок № 26 Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній. Способи протидії негативному соціальному впливу Мета: сформувати в учнів поняття про види підліткових компаній; з’ясувати ознаки небезпечних компаній і способи протидії негативному соціальному впливу; формувати навички, що сприяють протидії негативному соціальному впливу. Матеріали та обладнання: методичний комплект (підручник «Основи здоров’я. 7 клас», «Робочий зошит» і «Зошит для тематичного контролю знань»); фотографії або ілюстрації, які демонструють різні види підліткових компаній, ознаки небезпечних компаній і способи протидії негативному соціальному впливу. Поняття: види підліткових компаній, ознаки небезпечних компаній, способи протидії негативному соціальному впливу. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Фронтальна бесіда — Пригадайте, у яких кампаніях вам доводилося спілкуватися. Чим вони відрізняються?
Робота з підручником Обговорення ситуації, запропонованої на с. 130 підручника: «В Андрія є можливість спілкуватися з компанією підлітків, які ходять на додаткові заняття з літератури, багато читають, обговорюють прочитане й самі пишуть вірші. Але він більше часу витрачає на спілкування з підлітками, які сидять увечері у дворі, курять, п’ють пиво й обговорюють, у кого з них кращий одяг і взуття. Чим відрізняється спілкування в цих двох компаніях?». Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що ми у своєму житті можемо опинитися в різних компаніях, до панують різні стосунки між людьми. Повідомлення теми уроку, постановка мети й завдань уроку
1. Види підліткових компаній. Ознаки небезпечних компаній Розповідь учителя з елементами бесіди — Якими можуть бути підліткові кампанії? Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що підліткові компанії можуть бути дуже різними за своїми цілями, складом і особливостям відносин. Це можуть бути відносини залежності, підпорядкування, співпраці, взаємодопомоги. За соціальною спрямованістю групи підлітків можуть бути соціально позитивними, діючими в межах закону і соціально негативними, такими, дії яких можуть бути асоціальними і протизаконними. На жаль, компанія може стати небезпечною, якщо вона сформована для досягнення протиправних цілей. Підлітку треба вміти відрізняти безпечні і небезпечні для нього компанії. — Як ви вважаєте, яка кампанія буде для вас небезпечною? Вислухайте відповіді учнів і підсумуйте їх.
— Як ви вважаєте, яка кампанія буде для вас безпечною? Вислухайте відповіді учнів і підсумуйте їх.
2. Способи протидії негативному соціальному впливу Розповідь учителя з елементами бесіди У суспільстві живуть дуже різні люди. Не всі з них є моральними, добрими, не всі поважають чуже життя й чуже здоров’я, не всі дотримуються законів. Ви можеш зустрітися з такими людьми в різних ситуаціях. — Чи можете ви навести відповіти приклади? Вислухайте відповіді учнів. Робота з підручником Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 132–133.
V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ Робота з підручником Попрацюйте з рубрикою «Запитання для повторення й обговорення» на с. 133 підручника. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Читати § 26, дати відповіді на завдання 4–7 на с. 133 підручника. 2. Підготуватися до невеличкої наукової конференції «Хвороби цивілізації». Виділяється три основні ролі для учасників: • доповідач • учасник • ведучий конференції Теми для доповідей, які підготують троє доповідачів: 1. Чому виникають хвороби цивілізації. 2. Алергія — хвороба цивілізації. 3. Гіподинамія — супутник цивілізації. Усі учасники міні-конференції повинні знати відповідні правила спілкування.
Фронтальна бесіда — Чи досягли ми мети уроку? — Які висновки ви зробили сьогодні? | |
Переглядів: 2813 | |
Всього коментарів: 0 | |