Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з основ здоров'я 7 кл

Урок № 24 Клініки, дружні до молоді. Вплив засобів масової інформації на здоров’я

Урок № 24

Клініки, дружні до молоді.

Вплив засобів масової інформації на здоров’я

Мета: розказати учням про клініки, дружні до молоді, і принципи їхньої роботи; формувати поняття про вплив засобів масової інформації на здоров’я; навчити складати список телефонів медичних закладів, психологічних та соціальних служб для молоді, кабінетів довіри, оцінювати якість різних телевізійних передач.

Матеріали та обладнання: методичний комплекс (підручник «Основи здоров’я. 7 клас», «Робочий зошит» і «Зошит для тематичного контролю знань»); фотографії або ілюстрації, які демонструють роботу клінік, дружніх до молоді, і принципи їхньої роботи, приклади аналізу телевізійних програм.

Поняття: клініки, дружні до молоді, засоби масової інформації, вплив засобів масової інформації на здоров’я.

Тип уроку: комбінований (вивчення нового матеріалу, виконання практичної вправи).

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Фронтальна бесіда

— Які соціальні проблеми можуть виникати в підлітків?

Виконання завдання в робочому зошиті

Виконання завдання рубрики «Пригадайте, що ви вже вивчили» на с. 50 робочого зошита.

 

  1. . МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Робота з підручником

Обговорення ситуації, запропонованої на с. 121 підручника: «Катя посварилася з батьками, бо вважала, що вони її не розуміють. Вона наважилася втекти з дому, щоб самостійно все вирішувати. Але потім злякалася, що залишиться зовсім одна. Їй дуже хотілося з кимось поговорити, але вона не знала з ким. Ні з подругами, ні з батьками їй говорити не хотілося. Катя сиділа й плакала. Запропонуйте їй вихід із ситуації».

Вислухайте відповіді учнів.

Повідомлення теми уроку, постановка мети й завдань уроку

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Клініки, дружні до молоді

Робота з підручником

Попрацюйте з текстом підручника на с. 121–122.

 

— Як ви розумієте принцип безкоштовності і безвідмовності?

Вислухайте відповіді учнів.

Безкоштовність і безвідмовність означає, що з вас не будуть брати грошей і ніколи не відмовлять у послугах.

 

— Як ви розумієте принцип доброзичливості?

Вислухайте відповіді учнів.

Доброзичливість означає, що вас зустрінуть з розумінням, не будуть читати нотацій і обов’язково допоможуть розібратися в ситуації та розв’язати її.

 

— Як ви розумієте принцип конфіденційності?

Вислухайте відповіді учнів.

Конфіденційність означає, що все, що відбувається з вами у клініці, не підлягає розголосу, є секретним.

 

— Як ви розумієте принцип анонімності?

Вислухайте відповіді учнів.

Анонімність означає, що вам не обов’язково мати при собі документи, що засвідчують особу.

 

2. Вплив засобів масової інформації на здоров’я

Розповідь учителя

На розповідь не треба витрачати багато часу, бо попереду дві практичні вправи.

Робота з підручником

Попрацюйте з текстом підручника на с. 122–123.

 

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Виконання практичних вправ «Складання списку телефонів медичних закладів, психологічних та соціальних служб для молоді, кабінетів довіри» (с. 52–53 робочого зошита) та «Складання рейтингу телепередач»* (с. 53–54 робочого зошита).

 

Робота з підручником

Попрацюйте з рубрикою «Запитання для повторення й обговорення» на с. 124–125 підручника.

 

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Читати § 24, виконати завдання № 2 на с. 51 і завдання № 7 на с. 52 у робочому зошиті.

 

VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Фронтальна бесіда

— Чи досягли ми мети уроку?

— Які висновки ви зробили сьогодні?

Категорія: Конспекти уроків з основ здоров'я 7 кл | Додав: uthitel (08.03.2018)
Переглядів: 1332 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: