Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з основ здоров'я 6 кл |
Урок № 6 Профілактика йододефіциту Мета уроку: розглянути поняття йододефіциту, його наслідки та умови виникнення; розвивати знан- Очікувані результати: учні повинні характеризувати поняття йододефіциту та його наслідки; учні повинні пояснювати можливості попередження йододефіциту; учні повинні розуміти необхідність попередження йододефіциту. Обладнання: Тип уроку: засвоєння нових знань. Соромно зізнатися, але ж з усіх живих істот лише одна людина не знає, що для неї корисно. (Пліній Старший)
2.1. Фронтальне опитування.
2.2. Перевірка індивідуального домашнього завдання. 2.3. «Веселі кулінари» (робота в групах). За малюнками, що підготували учні вдома, групи мають назвати найбільше рецептів відомих страв, у складі яких є ці продукти. 2.4. «Вірю — не вірю» Учні позначають номера тих тез, з якими вони згодні.
Відповіді: 2, 3, 7, 8, 10, 11, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20.
3.1. Повідомлення теми уроку. 3.2. Формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу. 3.3. Проблемні запитання. — Чому програму попередження йододефіциту в дітей узято під контроль Дитячим фондом ЮНІСЕФ ООН? — Чи можна попередити йододефіцит?
План пояснення нового матеріалу
Йододефіцит — нестача сполук Йоду в організмі.
Вплив йододефіциту на здоров’я: • затримка росту; • затримка психічного розвитку; • збільшення розмірів щитовидної залози; • затримка інтелектуального розвитку.
Попередження йододефіциту: • щорічне обстеження у дитячого ендокринолога; • споживання морепродуктів мінімум два рази на тиждень; • споживання овочів на фруктів; • використання йодованої солі (не можна кип’ятити).
5.1. Аналіз ситуації «Історія Синьої Бороди» (робота в групах). Ключові тези записані на дошці. Учні під час обговорення в групах мають дійти висновку щодо нестачі Йоду у воді та продуктах харчування в гірському селі. Після обговорення робочих версій груп необхідно запропонувати дітям розробити спільну програму допомоги жителям цього села.
— Чи може подібна історія трапитися у вашій місцевості? 5.2. Гра «Корисна кулінарія» (робота в групах). На дошці намальовані «кошики» для кожної групи. Туди учні записують лише корисні продукти з усіх, що подані на малюнках. Крім цього, групи після обговорення визначають продукти, яких не вистачає на малюнках, але вони мають обов’язково бути в меню школяра. 5.3. «Ти мені — я тобі» (робота у складі груп з попереднього етапу урока). За матеріалом підручника учні готують запитання іншим групам. Гра йде по колу. Якщо у групи немає відповіді, то може відповідати будь-яка група. Учитель оцінює як правильність відповідей, так і «цікавість» запитання. 5.4. Обговорення епіграфа. 5.5. Відповідь на проблемні запитання.
«Вільний мікрофон» — Як попередити розвиток йододефіцитних захворювань?
7.1. Завдання для всього класу. Підручник: ____________________________________________ Робочий зошит: ________________________________________ 7.2. Індивідуальні завдання.
| |
Переглядів: 475 | |
Всього коментарів: 0 | |