Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з основ здоров'я 6 кл |
Урок № 4 Рівень фізичного розвитку підлітків Мета уроку: розглянути поняття гармонійного фізичного розвитку підлітків; розвивати уявлення учнів про взаємозв’язок фізичного розвитку та статі підлітка. Очікувані результати: учні повинні називати показники фізичного розвитку; учні повинні характеризувати ознаки власного фізичного розвитку; учні повинні пояснювати сутність вікових змін організму; учні повинні розуміти важливість занять фізичними вправами для розвитку організму; учні повинні спостерігати за власним фізичним розвитком. Обладнання: Тип уроку: засвоєння нових знань. Блаженство тіла у здоров’ї, блаженство розуму — у знанні. (Фалес Мілетський)
2.1. «Ательє мод» (перевірка індивідуальних домашніх завдань). Учні пропонують свої моделі одягу для різної пори року. 2.2. Рольова гра. Учні в ролі Клімату та Погоди мають дати поради учням 6 класу. Приклад: Погода: одягатися відповідно до моїх показників (температура, вологість, опади). Клімат: мої чинники зміцнять ваше здоров’я лише, якщо їх правильно використовувати. 2.3. «Країна Чихоз». У країні Чихоз полюбляють чхати, ліки ковтати, лежати в ліжку з температурою. Але не всі можуть потрапити до цієї країни. Як можна отримати пропуск до країни Чихоз? Приклад відповідей учнів: одягати взимку тоненький одяг, промочити ноги і не перевзуватися; пити холодні газовані напої, не носити капелюха в холодну пору року. 2.4. «Асоціативний кущ». Складання асоціативної схеми за відповідями учнів. — Які поняття у вас пов’язані з терміном «фізичний розвиток підлітка»? Приклади відповідей учнів: збільшення маси тіла, акселерація, гормони, збільшення зросту, харчування, формування статури відповідно до статі.
2.4. Складання асоціативної схеми «Фізичний розвиток підлітка»
3.1. Повідомлення теми уроку.
— Навіщо потрібно визначати свій рівень фізичного розвитку?
План пояснення нового матеріалу
1. Розвиток підлітка Параметри фізичного розвитку учнів 6 класу
Масо-ростовий індекс або індекс Кетле визначається за формулою: Маса (кг) / Зріст (см) Базові показники індексу Кетле для учнів 6 класу: Хлопчики: 0,25–0,28 Дівчатка: 0,26–0,30 Якщо індекс Кетле менше (за умови, що зріст відповідає віку), то у дитини мала маса тіла, що в свою чергу негативно впливає на розвиток скелету. Якщо індекс Кетле більше (зріст відповідає віку), то у дитини зайва маса (за рахунок жирів). Якщо всі фізичні параметри підлітка більші відповідно до віку, то має місце явище акселерації. Акселерація — прискорений фізичний розвиток дитини без порушень функцій ендокринної системи.
2. Гармонійний розвиток підлітка Гармонійний розвиток — це фізичний, соціальний, психічний, інтелектуальний розвиток відповідно до віку.
5.1. Практична робота «Визначення рівня фізичного розвитку». 5.2. Робота з паспортом здоров’я (роздавальний матеріал). 5.3. Робота з підручником. Відповіді на запитання, обговорення проблемних ситуацій. 5.4. Відповідь на проблемне запитання. 5.5. Фронтальна бесіда. Поясніть поняття: фізичний розвиток; соціальний розвиток; психічний розвиток; духовний розвиток; гармонійний розвиток. 5.6. «Пізнай себе». Учні самостійно відповідають на запитання психологічних тестів «Чи здоровий ти фізично?», «Яке в тебе самопочуття?».
«Особистий кошик» Учні самостійно визначають те, що вони хотіли б забрати з цього уроку в майбутнє життя.
7.1. Завдання для всього класу. Підручник: ____________________________________________ Робочий зошит: ________________________________________ 7.2. Індивідуальні завдання.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 463 | |
Всього коментарів: 0 | |