Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків з інформатики 5 клас |
Урок № 5 Складові комп’ютера: системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), зберігання (жорсткий магнітний диск, оптичний диск, флеш-пам’ять), виведення даних (монітор, принтер), їх призначення Мета уроку: ознайомити учнів зі складовими комп’ютера, ввести поняття «пристрої введення, зберігання і виведення даних», познайомити учнів з їх призначенням. Очікувані результати: учні повинні знати складові персонального комп’ютера, їх призначення; пристрої введення даних (миша, клавіатура); пристрої зберігання даних (жорсткий магнітний диск, оптичний диск, флеш-пам’ять); пристрої виведення даних (монітор, принтер); учні повинні вміти наводити приклади складових персонального комп’ютера; наводити призначення пристроїв введення, зберігання і виведення даних. Обладнання: ПК, підручники, дидактичні картки. Тип уроку: вивчення нового матеріалу, формування умінь та навичок. 1. Організаційний етап 1.1. Привітання вчителя й учнів, організація уваги. 1.2. Перевірка наявності робочих зошитів, підручників тощо. 2. Перевірка домашнього завдання 2.1. Перевірка вчителем завдання за підручником. 2.2. Презентація створених вдома методів кодування повідомлень. 3. Актуалізація опорних знань Вправа «Останнє слово за мною» (файл U_5.doc). 4. Мотивація навчальної діяльності 4.1. Розминка «Для розумників і розумниць» (робота за картками). Учитель роздає учням дидактичні картки. Учні повинні скласти слова зі складів та речення зі слів (приклад картки — файл Pk_5.doc). 4.2. Розповідь учителя. Слова і речення складаються з частин: слова — зі складів, речення — зі слів. Так і кожен предмет чи істота складаються з частин. Наприклад, кулькова ручка складається з корпусу, ковпачка, трубочки, стрижня, пружини, наконечника та кульки. Це її частини. Так само ми можемо назвати частини тварини: голова, тулуб, хвіст, лапи, вуха тощо. Як ви вважаєте, комп’ютер теж складається з частин? 4.3. Повідомлення теми та мети уроку. 5. Вивчення нового матеріалу 5.1. Мозкова атака. Учитель записує на дошці запитання: «Люди яких професій використовують комп’ютер?». Учні називають професії, учитель записує їх на дошці. Наприкінці вправи вони разом обговорюють створену схему (приклад схеми — файл S_5.doc). 5.2. Лекція вчителя (файл L_5.doc). План
б) пристрої виведення даних. 6. Закріплення знань Експрес-опитування. Запитання для опитування (файл О_5.doc) Учитель задає запитання. За кожну відгадку учень отримує картку з «комп’ютером» — хто назбирає більше «комп’ютерів», той отримує більш високу оцінку. 7. Застосування набутих знань Гра «Знайди свою половинку» (файл G_5.doc). Альтернативні завдання: [5] завдання 1–2 на с. 35; [4] вправа 5 на с. 45. 8. Підбиття підсумків уроку 8.1. Творча робота. Що нового ви дізналися? (Відповідь на запитання — у вигляді малюнка.) Чи все було зрозуміло на уроці? (На малюку треба домалювати відповідний смайлик.) 8.2. Оцінювання діяльності учнів та виставлення оцінок. 9. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання Підручник_________________________________________________________________ Робочий зошит_____________________________________________________________ Додаткове завдання.
| |
Переглядів: 291 | |
Всього коментарів: 0 | |