Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із зарубіжної літератури 9 клас (нова програма) |
УРОК № 10 ТЕМА: УРОК РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ № 2. НАПИСАННЯ ТВОРУ ЗА РОМАНОМ ДЖ. СВІФТА «МАНДРИ ЛЕМЮЕЛЯ ГУЛЛІВЕРА» Мета: перевірити якість засвоєння учнями навчального матеріалу; розвивати творчі здібності, писемне зв’язне мовлення, вміння формулювати та об- стоювати власну думку; прищеплювати прагнення мислити самостійно. Компетентності, що формуються: предметні — уміння зв’язно та аргументовано висловлювати свою думку на одну із запропонованих тем; ключові — спілкування державною мовою (уміння письмово тлумачити поняття, факти, висловлювати думки, почуття, погляди), обізнаність та самови- раження у сфері культури (уміння використовувати українську мову як державну для духовного й культурного самовияву; дотримуватися норм української літературної мови; створювати тексти, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображально- виражальні засоби). Обладнання: зошити учнів, тексти роману Дж. Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера». Тип уроку: урок розвитку мовлення. Перебіг уроку І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМ ТВОРЧИХ РОБІТ (НА ВИБІР УЧНІВ) 1. Лист до Гуллівера. 2. Твір-роздум «Мандри Лемюеля Гуллівера»: пригодницький роман чи політичний памфлет? 3. Есе «Багато правди говориться жартуючи (Дж. Свіфт)». 4. Твір «Актуальність роману “Мандри Лемюеля Гуллівера” в наш час». ІІІ. РОБОТА УЧНІВ НАД ТВОРОМ Учні пишуть твір на чернетці, редагують його, переписують у зошит. Учитель збирає зошити. IV. ОГОЛОШЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Підготувати виразне читання вірша Й. В. Ґете «Вільшаний король». Індивідуальне завдання. Підготувати стислі повідомлення за те- мами: німецьке Просвітництво, цікаві факти про Й. В. Ґете, історія створення вірша Й. В. Ґете «Вільшаний король». | |
Переглядів: 1058 | |
Всього коментарів: 0 | |