Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із зарубіжної літератури 7 клас (нова програма) |
Урок № 32 Тема: Контрольна робота з теми «Духовне випробування людини». Тестові завдання Мета: перевірити рівень сформованості знань, умінь та навичок учнів, набутих під час вивчення теми; розвивати логічне мислення, творчу уяву, зв’язне мовлення; виховувати самостійність під час виконанні завдань. Очікувані результати: учні відповідають на питання повно та обґрунтовано, будують тексти відповідно до вимог. Обладнання: картки із завданнями. Тип уроку: урок контролю набутих знань. Вид уроку: урок застосування знань, умінь та навичок. Перебіг уроку I. Організаційний етап ІІ. Ет ап підготов ки учнів до активної робот и на уроці ;; Повідомлення теми уроку ;; Формулювання разом з учнями цілей та завдань уроку Які завдання ви б поставили на цей урок? ;; Мотивація навчальної діяльності Контрольна робота — це ваша можливість перевірити знання, вміння та навички, яких ви набули та які вдосконалили протягом вивчення теми. Вам потрібно відповідально поставитися до вико- нання завдань, для того щоб показати найвищий рівень своїх до- сягнень. Успіху вам. ;; Постановка перед учнями навчальної проблеми Ваше завдання — відповісти на питання обґрунтовано, стисло, спираючись на тексти вивчених творів. Під час виконання завдань достатнього та високого рівнів бажано використовувати ци- тати з текстів. ІІІ. Виконання учнями завдань контрол ьної робот и I варіант Початковий та середній рівні Кожна правильна відповідь — 1 бал. 1. Д ж. Олдрідж народився в: А Америці; Б Африці; В Австралії. 2. Бен за професією був: А кінооператором; Б льотчиком; В ученим. 3. Д еві зміг урятувати себе і батька завдяки: А щасливому випадку; Б своїм знанням; В силі духу. 4. Головна думка «Балади про Схід і Захід»: А заклик до боротьби проти поневолювачів; Б людей єднає взаємоповага; В оспівування чеснот народів Сходу і Заходу. 5. Кіплінг стверджує, що справжню людину «не порабують»: А мрії; Б гроші; В речі. 6. А нафора — це… Навести приклади з вивчених творів. Достатній рівень Повна, змістовна відповідь — 2 бали. 7. Скласти порівняльну характеристику Камаля і сина полковника. Високий рівень Повна, змістовна відповідь — 4 бали. 8. Н аписати твір-мініатюру «Як досягти взаєморозуміння між людьми?». II варіант Початковий та середній рівні Кожна правильна відповідь — 1 бал. 1. Твір «Останній дюйм» був написаний: А на березі Чорного моря; Б на березі Саргасового моря; В на березі Червоного моря. 2. Під час описуваних подій Деві було: А 10 років; Б 8 років; В 9 років. 3. Бена поранила під час підводних зйомок: А акул-кішка; Б піщана акула; В китова акула. 4. Д ух розколу у вірші «Балада про Схід і Захід» утілює: А сюжет твору; Б код «двійки»; В система образів твору. 5. Справжня людина, за Кіплінгом, не повинна втрачати простоти з: А юрбою; Б королем; В друзями. 6. А нтитеза — це… Навести приклади антитези з вивчених творів. Достатній рівень Повна, змістовна відповідь — 2 бали. 7. Скласти кодекс справжньої людини за віршем Р. Кіплінга «Якщо». Високий рівень Повна, змістовна відповідь — 4 бали. 8. Н аписати твір-мініатюру «Їм обом потрібен час…». IV. Ет ап інформув ання учнів про дом ашнє завдання, інстру ктаж з його виконання ;; Завдання для всього класу Повторити вивчений матеріал. ;; Індивідуальні завдання 1. Підготувати повідомлення про життя та творчість О. Пушкіна (4 учні). 2. Знайти незнайомі слова в тексті твору та виписати з тлумач- ного словника їхні значення (2–3 учні, які стануть членами «Довідкового бюро» на наступному уроці).
| |
Переглядів: 3728 | |
Всього коментарів: 0 | |