Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із зарубіжної літератури 7 клас (нова програма) |
Урок № 29 Тема: Розвиток мовлення. Висловлювання власного ставлення до проблем, порушених у творі (письмово ) Мета: навчати учнів письмово висловлювати власне ставлення до проблем, поруше- них у прочитаному творі; розвивати здатність зв’язно, послідовно, обґрунто- вано викладати свої думки, виховувати відповідальне ставлення до виконання роботи. Очікувані результати: учні письмово створюють власне висловлювання на запропоновану тему. Ключові поняття: твір-роздум, складний план. Обладнання: тексти оповідання Дж. Олдріджа «Останній дюйм». Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення. Вид уроку: урок-роздум. Перебіг уроку I. Організаційний етап II. Ет ап усебічної перевірки знань учнів ;; Перевірка домашнього завдання Зачитування та обговорення 2–3 домашніх творів учнів. III. Ет ап підготов ки учнів до активного та свідомого засво єння нового матеріалу ;; Повідомлення теми нового матеріалу ;; Формулювання разом з учнями цілей та завдань вивчення нового матеріалу ;; Показ практичної значущості вивчення нового матеріалу, мотивація навчальної діяльності Проблема батьків і дітей, яка існувала в усі часи. Ще древні греки стверджували: «Конфлікт між старшим і молодшим поколін- нями неминучий. Це закон життя. Але справа в тому, на якому ґрунті виникає конфлікт, як його вирішувати». ;; Постановка перед учнями навчальної проблеми На минулих уроках ми простежили вирішення цієї проблеми в оповіданні Дж. Олдріджа. Зараз я пропоную вам дещо відсторо- нитися від цього твору, повернутися в сучасність і подумати, чому виникає такий конфлікт і як його вирішити. Для цього вам по- трібно відповісти на одне із запропонованих питань. IV. Ет ап перевірки знань учнів ;; Бесіда 1. Згадайте, які особливості має твір-роздум. 2. Чому краще використовувати складний план? 3. Що ми повинні використовувати для того, щоб відповідь була переконливою? ;; Оголошення питань для письмового завдання 1. Навіщо людям потрібна духовна близькість? 2. Що потрібно людям для порозуміння? 3. Як побудувати щирі й довірливі стосунки в родині? 4. Що заважає людям будувати щасливі сім’ї? 5. Як установити духовний контакт із батьками? ;; Робота учнів над складанням плану та написанням відповіді на питання на чернетках Перевірка і корекція 3–4 робіт. Рецензування учнями класу робіт, що зачитуються. ;; Робота в парах над корекцією робіт ;; Написання робіт у зошит V. Ет ап інформув ання учнів про дом ашнє завдання, інстру ктаж з його виконання ;; Завдання для всього класу 1. Дописати роботу. 2. Прочитати «Баладу про Схід і Захід» Р. Кіплінга. ;; Індивідуальні завдання Підготувати повідомлення про життя і творчість Р. Кіплінга.
| |
Переглядів: 1288 | |
Всього коментарів: 0 | |