Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із всесвітньої історії 9 клас (нова програма) |
Урок № 21 США в останній третині ХІХ ст. Мета: сформувати в учнів уявлення про США в останній третині ХІХ ст.; проаналізувати причини й наслідки економічного піднесення США, розвитку расової сегрегації; розглянути основні напрямки соціально-економічного і політичного розвитку США наприкінці ХІХ ст.; проаналізувати становлення монополій та боротьбу держави з ними; охарактеризувати рух суфражисток; порівняти робітничий рух Європи та США; розвивати в учнів уміння оцінювати расову політику США; висловлювати власну думку щодо расової сегрегації. Тип уроку: комбінований. Обладнання: підручник, стінна карта світу, роздавальний матеріал. Основні поняття: трести, монополія, антитрестівські закони, закон Шермана, панамериканізм, сегрегація, закони «Джима Кроу», суфражизм. Основні дати та події: 1869 р. — перша трансконтинентальна залізниця, 1873—1877 рр. — економічна криза, 1 травня 1886 р. — розстріл демонстрації в Чикаго, 1890 р. — закон Шермана, 1898 р. — війна США з Іспанією. Історичні постаті: Дж. Шерман, С. Б. Ентоні. Очікувані результати:
Робота в парах Обміняйтеся складеними вдома тестовими завданнями і розв’яжіть їх. Завдання Складіть порівняльну характеристику Великої Британії та США у другій половині ХІХ ст. Відповідь оформте у вигляді таблиці. ІІІ. Вивчення нового матеріалу План вивчення нового матеріалу
Проблемне запитання Чому в США сегрегація була закріплена на законодавчому рівні?
Робота з візуальним джерелом Розгляньте ілюстрацію «Вибух, бунт, після (4 травня 1886)» з посібника «Дослідження в області права, політики та суспільства» та дайте відповіді на запитання. Робота з документом Прочитайте уривки з Декларації почуттів та поставте до них запитання.
Вибіркова перевірка виконання завдань, аналіз типових помилок. Основні висновки:
Робота над проблемним запитанням Організувати роботу над проблемним запитанням. Узагальнюючи відповіді учнів, пояснити, що, незважаючи на економічні досягнення, менталітет суспільства, особливо на Півдні, не змінився, а демократичні засади ще не набули необхідного рівня. | |
Переглядів: 591 | |
Всього коментарів: 0 | |