Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із всесвітньої історії 9 клас (нова програма) |
Урок № 17 США в першій половині ХІХ ст. Громадянська війна. Латинська Америка в ХІХ ст. Мета: сформувати в учнів уявлення про США в першій половині ХІХ ст. та утворення незалежних держав у Латинській Америці; проаналізувати два шляхи ринкової революції США; розглянути причини, перебіг та наслідки Громадянської війни та територіальну експансію США на американському континенті; охарактеризувати життя та діяльність А. Лінкольна; порівняти демократичну та республіканську партії; розвивати в учнів уміння оцінювати шлях розвитку США; висловлювати власну думку щодо Громадянської війни в США. Тип уроку: комбінований. Обладнання: підручник, стінна карта світу, роздавальний матеріал. Основні поняття: плантаційне господарство, доктрина Монро, лінчування, расизм, аболіціонізм, резервація, Конфедерація, гомстеди, Громадянська війна, «реконструкція» Півдня. Основні дати та події: 1823 р. — проголошення доктрини Монро, 1860 р. — обрання президентом США А. Лінкольна, 1861—1865 рр. — Громадянська війна; 1861 р. — створення Конфедерації, 1862 р. — закон про гомстеди, 1863 р. — скасування рабства, 14 квітня 1865 р. — вбивство А. Лінкольна; 1865—1877 рр. — «реконструкція» Півдня. Історичні постаті: Дж. Монро, А. Лінкольн, В. Шерман, Е. Лі, У. Грант, С. Болівар. Очікувані результати:
Перевірка творчого домашнього завдання Два-три учні виступають із творами за темою «На прийомі у королеви Вікторії». Решту робіт наприкінці уроку потрібно зібрати для перевірки. Історичний диктант Методика проведення. Учні відповідають на запитання тільки «так» («+») або «ні» («–»). Після закінчення диктанту на дошці записати таблицю з правильними відповідями або надиктувати. ІІІ. Вивчення нового матеріалу План вивчення нового матеріалу
Проблемне запитання Чи вплинула доктрина Монро на розвиток США?
Робота з документом Прочитайте уривок із документа та дайте відповіді на запитання. Словникова робота Дайте визначення понять «аболіціонізм» і «“реконструкція” Півдня». Робота з візуальним джерелом Розгляньте зображення фрески Е. Г. Лойце «На захід Курс Імперії Бере Свій Шлях» (1861 р.), яка розташована на західних сходах Капітолію США, та дайте відповіді на запитання.
Вибіркова перевірка виконання завдань, аналіз типових помилок. Основні висновки:
Робота над проблемним запитанням Організувати роботу над проблемним запитанням. Узагальнюючи відповіді учнів, наголосити на збільшенні території США та посиленні впливу країни на інші держави, особливо Латинської Америки.
| |
Переглядів: 816 | |
Всього коментарів: 0 | |