Оголошується набір на 2024-2025 н.р. для навчання в дистанційному центрі 'Поруч'
 
Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із всесвітньої історії 7 клас

Урок № 32 Узагальнення знань за темами «Слов’яни та їхні сусіди» та «Індія. Китай»

Урок № 32

Узагальнення знань за темами
«Слов’яни та їхні сусіди» та «Індія. Китай»

Мета: оцінити навчальні досягнення учнів, набуті під час вивчення тем «Слов’яни та їхні сусіди» та «Індія. Китай».

Обладнання: карта світу, Європи та Азії, роздавальний матеріал.

Тип уроку: перевірки рівня знань, умінь і навичок.

Очікувані результати: учні зможуть отримати оцінку знань, умінь і навичок, набутих під час вивчення тем «Слов’яни та їхні сусіди» та «Індія. Китай».

  1. Організаційний момент
  2. Перевірка рівня знань, умінь і навичок

Контрольна робота

І варіант

  1. Яке твердження є неправильним?

А Литовський князь Ягайло та польська королівна Ядвіга одружилися

Б Війська Андрія Боголюбського сильно пограбували Київ

В У битві на Косовому полі серби вбили султана Мурада І

Г Тимур захопив Індію та утворив власну державу

  1. Підкресліть зайве слово.

1) Таборити, чашники, гусити, індульгенція, яничари.

2) Варни, касти, брахмани, єпископи, кшатрії.

  1. Порівняйте держави за самостійно визначеними критеріями.

Критерії для порівняння

 

Китай

 

Індія

 

 

 

 

 

  1. Установіть відповідність між органами влади та державами.

1 Диван

2 Сейм

3 Віче

4 Боярська дума

А Москва

Б Новгород

В Туреччина

Г Індія

Д Польща

 

  1. Дайте визначення понять.

Унія — …

Яничари — …

  1. Установіть хронологічну послідовність подій.

А Куликовська битва

Б «Льодове побоїще»

В Грюнвальдська битва

Г Битва на Витовій горі поблизу Праги

  1. Зобразіть схему Куликовської битви.
  2. Продовжте розповідь.

У 1480 р. до річки Угри підійшли війська хана Ахмата та…

  1. Продовжте ланцюжок (щонайменше п’ять слів).

Новгород — віче — …

10. Визначте причини гуситських війн.

ІІ варіант

  1. Яке твердження є неправильним?

А Для боротьби з пруссами поляки запросили Тевтонський орден

Б Таборитів очолював Ян Жижка

В Яничарів набирали серед єгиптян

Г Авторами слов’янської абетки були монахи Кирило та Мефодій

  1. Підкресліть зайве слово.

1) Візир, яничар, диван, рояль, халіф.

2) Хан, чжурчжені, монголи, курултай, скарабей.

  1. Порівняйте держави за самостійно визначеними критеріями.

Критерії для порівняння

 

Туреччина

 

Московська держава

 

 

 

 

 

  1. Установіть відповідність між містами та державами.

1 Сарай

2 Стамбул

3 Прага

4 Пекін

А Туреччина

Б Китай

В Золота Орда

Г Чехія

Д Індія

 

  1. Дайте визначення понять.

Боярська дума — …

Вотчина — …

  1. Установіть хронологічну послідовність подій.

А Захоплення Батиєм Києва

Б Узяття турками Константинополя

В Битва на річці Калці

Г Пограбування Києва Андрієм Боголюбським

  1. Зобразіть схему «Льодового побоїща».
  2. Продовжте розповідь.

На Косовому полі біля султана з’явився серб…

  1. Продовжте ланцюжок (щонайменше п’ять слів).

Польща — шляхта — …

10. Визначте причини встановлення монгольського ярма.

Відповіді на завдання контрольної роботи

І варіант

  1. Г.
  2. 1) яничари; 2) єпископи.
  3. 1В, 2Д, 3Б, 4А.
  4. Б, В, Г, А.

ІІ варіант

  1. В.
  2. 1) рояль; 2) скарабей.
  3. 1В, 2А, 3Г, 4Б.
  4. Г, В, А, Б.
  1. Підсумки уроку

Перевірка виконання завдань, аналіз типових помилок.

Категорія: Конспекти уроків із всесвітньої історії 7 клас | Додав: uthitel (03.02.2019)
Переглядів: 409 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: