Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із всесвітньої історії 7 клас |
Урок № 23 Повторення та систематизація знань за темами Мета: узагальнити уявлення учнів про характерні риси європейських парламентів, політики європейських та арабських монархів, європейського та арабського суспільства, відносин імператорів із папством, арабського та європейського світів; формувати їхні вміння порівнювати; висловлювати власну думку та поважати думку інших. Обладнання: карта світу, Європи, контурні карти, роздавальний матеріал. Тип уроку: повторення й систематизація знань, умінь і навичок. Очікувані результати: учні навчаться: називати хронологічні межі та дати походів вікінгів, нормандського завоювання Англії, утворення Данського, Шведського, Норвезького королівств, правління Капетингів у Франції, альбігойських війн, посилення королівської влади за Філіппа ІV Красивого, правління Плантагенетів в Англії, війни Червоної та Білої троянд, боротьби німецьких імператорів із папством, німецького «наступу на Схід», утворення Швейцарії, Великоморавської держави, Угорщини, дати скликання Генеральних штатів у Франції, початку, кінця та головних битв Столітньої війни, підписання Великої хартії вольностей, скликання англійського парламенту, утворення Священної Римської імперії; показувати на карті напрямки походів вікінгів, території Данського, Швецького, Норвезького королівств, основні події Столітньої війни, напрямок німецького «наступу на Схід», територію Швейцарії, Священної Римської імперії, країни басейну Середземномор’я; застосовувати й пояснювати на прикладах основні поняття та терміни; називати характерні риси європейських парламентів, політики європейських монархів, європейського суспільства, відносин імператорів із папством; описувати пам’ятки культури скандинавів, найвизначніші битви, засідання парламенту, подвиг Жанни д’Арк; порівнювати позиції Англії та Франції у Столітній війні, їхні армії, політику європейських держав, станові монархії європейських країн; висловлювати власне судження щодо характеру й значення Столітньої війни, значення походів вікінгів, виникнення парламентів, тенденції розвитку європейських держав.
Перевірка творчого домашнього завдання Троє учнів розповідають про наслідки вигнання маврів і євреїв з Іспанії:
Проблемне питання Чому в Середні віки весь час велася боротьба між світською та релігійною владою? Робота з картками Учні отримують картку із завданнями для самостійного виконання. (Кількість карток, які отримує учень, визначається вчителем.) Картка № 1 Установіть відповідність між державами та їх столицями.
Відповідь: 1Г, 2Д, 3В, 4А. Картка № 2 Установіть відповідність між державами та династіями.
Відповідь: 1Д, 2А, 3Б, 4Г. Картка № 3 Установіть відповідність між державами та історичними особами.
Відповідь: 1Д, 2В, 3Г, 4Б. Картка № 4 Установіть відповідність між битвами та їх результатами.
Відповідь: 1Б, 2Г, 3А, 4В. Картка № 5 Установіть відповідність між назвами та визначеннями.
Відповідь: 1Г, 2А, 3Д, 4Б. Картка № 6 Установіть відповідність між представницькими органами влади та державами.
Відповідь: 1Б, 2В, 3Г, 4А. Картка № 7 Установіть відповідність між роками та подіями.
Відповідь: 1Б, 2Г, 3Д, 4А. Картка № 8 Установіть відповідність між назвами подій та їх змістом.
Відповідь: 1В, 2Г, 3Д, 4А. Картка № 9 Установіть відповідність між назвами та визначеннями.
Відповідь: 1Б, 2Г, 3В, 4А.
Вибіркова перевірка виконання завдань, аналіз типових помилок. Відповідь на проблемне питання У Середні віки релігія та церква відігравали дуже важливу роль у суспільстві, і тому їх представники вважали своїм правом, даним від Бога, розв’язувати всі питання, у тому числі й щодо управління державами, що викликало спротив світської влади.
Підготуйтеся до узагальнення знань за темами «Візантія. Арабський світ» та «Європейські держави в добу Середньовіччя». | |||||||||||||||||||
Переглядів: 550 | |
Всього коментарів: 0 | |