Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української мови 6 клас (нова програма) |
Урок № 59 Контрольна робота № 4. «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. (Частина І)». Мета: з’ясувати рівень здобутих учнями знань з орфографії: знання алфавіту, співвідношення букв і звуків, склад і наголос; розвивати логічне мислення, пам’ять; удосконалювати навички самостійної роботи Очікувані результати: учні знають алфавіт, розрізняють у словах приголосні дзвінкі та глухі, тверді та м’які; розуміють співвідношення букв і звуків; уміють розбивати слова на склади, правильно ставити наголоси в словах. Обладнання: тестові завдання у двох варіантах Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.
Вступне слово вчителя. Сьогодні на уроці ви виконаєте контрольну роботу, щоб продемонструвати здобути знання з вивченого матеріалу. Сподіваюся, ви гідно впораєтеся з поставленими завданнями. Бажаю вам успіхів!
Проведення контрольного тестування.
За правильне виконання завдань першого варіанту (№ 1–12 — з вибором однієї правильної відповіді) учні отримують по 1 балу. За кожне правильно виконане завдання другого варіанту (№ 1–6 — відкритої форми) максимальна оцінка — 2 бали.
Варіант І
А ожина, вулик Б снігур, соняшник В дарунок, дорога Г колосок, дитина
А книга, сонце Б буряк, дощ В поліно, п’ять Г любисток, добро
А випадок, сніг Б черемша, осінній В бджолиний, звір Г дідух, ячмінь
А буйвіл, друг Б політ, сторож В прадід, таїна Г часопис, фікус
А (г,ґ)речний, (г,ґ)гуцул, я(г,ґ)ідка Б (г,ґ)атунок, дзи(г,ґ)а, а(г,ґ)рус В (г,ґ)ава, (г,ґ)руша, (г,ґ)арно Г (г,ґ)уля, (г,ґ)овірка, а(г,ґ)роном
А Європа, євробачення, єнот, Єрусалим Б джерельний, пейзаж, рельєф, капуста В дочка, земля, сяйво, таловина Г рибка, радість, сонцепоклонник, осока
А джерельце Б зав’язь В вугілля Г мелодія
А ялтинський Б недорогий В лимонний Г недільний
А їжак, моя, джміль Б єнот, надріз, щастя В дзвін, зоря, лід Г рис, жанр, мова
А одинадцять Б рукопис В безшумний Г зжовкнути
А л..вада Б ож..ледь В чов..н Г горіш..на
А тр..вога Б город..на В мар..во Г сив..на Відповіді: 1 Б, 2 А, 3 В, 4 Г, 5 Б, 6 В, 7 Б, 8 Б, 9 А, 10 А, 11 Г, 12 В. Варіант ІІ
Десерт, кухоль, юрта, щирий, володар, м’ята. Наведіть власний приклад слова, у якому немає твердого приголосного.
Рілля, корогва, мрія, стерня. Наведіть власний приклад слова, у якому всі приголосні глухі.
Наведіть власний приклад двох слів, у одному з яких кількість букв і звуків однакова, а в другому — різна.
За..артовувати, ..рунтець, обі..рівач, ..андж, фі..ляр, ра..у. Наведіть власний приклад слова з літерою ґ, уведіть це слово в самостійно складене речення.
Випадок, волошковий, циган, спина, предмет, твоя. Наведіть власний приклад двоскладного слова, яке не можна переносити з рядка в рядок.
Защ..друвати, м..даль, в..личина, квіт..нь, п..ріжок, кр..шталь, д..ревина, ож..ледь. Наведіть власний приклад слів, у яких є ненаголошені е, и. Доберіть до них перевірочні слова.
Заключна бесіда. — Виконання яких завдань викликало труднощі? — Для чого потрібно знати алфавіт напам’ять? | |
Переглядів: 550 | |
Всього коментарів: 0 | |