Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 9 клас |
Урок № 61 Контрольна робота № 5. «Творчість Т. Шевченка (частина ІІ), Мета: узагальнити знання учнів із вивчених тем; виявити рівень знань, умінь та навичок із метою контролю й корекції; розвивати вміння висловлювати власні думки, логічне мислення, навички раціонального використання навчального часу Очікувані результати: учні вміють користуватися набутими знаннями; обґрунтовують власні думки; пишуть зв’язне висловлювання на запропоновану тему. Теорія літератури: історичний роман, роман-хроніка, романтичний характер, ліричний герой, медитація. Обладнання: тестові завдання у двох варіантах Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.
Вступне слово вчителя. На цьому уроці в кожного з вас є можливість продемонструвати рівень володіння теоретичним матеріалом із теми «Творчість Т. Шевченка (частина ІІ), П. Куліша, Марка Вовчка», уміння застосовувати знання на практиці.
Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)
А злочинців-контрабандистів Б родинної сваволі, що породжувала деспотизм у ставленні до жінки В бідності й підневільного становища людей Г жадібності
Ми не лукавили з тобою, взято з вірша Т. Шевченка А «Росли укупочці, зросли» Б «У нашім раї на землі» В «Доля» Г «Ісаія. Глава 35»
А Гвинтовці Б Кирилові Туру В Череваню Г січовику Пугачу
Роман-хроніка — це... Достатній рівень (Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)
А Напишіть, чому оповідання Марка Вовчка «Максим Гримач» називають баладним. Б Прокоментуйте такі слова М. Рильського: «Нещасливий в особистому житті, Шевченко найвищу і найчистішу красу світу бачив у жінці, у матері». В З’ясуйте, з якою метою П. Куліш вводить у роман «Чорна рада» образ Божого чоловіка. Високий рівень (Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь оцінюється в 4 бали.)
А «Втілення в образі Кирила Тура кращих рис козака-лицаря» (за романом П. Куліша «Чорна рада»). Б «Як наші сучасники виконують заповіти Т. Шевченка». Відповіді: 1 Б, 2 В, 3 В.
Творче завдання. Скласти кросворд до теми (за бажанням).
Заключна бесіда. — Чи задоволені ви якістю виконання своєї роботи? — Які завдання вам видалися найважчими? — Чи виникла потреба ще раз повторити певний матеріал? | |
Переглядів: 774 | |
Всього коментарів: 0 | |