Оголошується набір на 2024-2025 н.р. для навчання в дистанційному центрі 'Поруч'
 
Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 9 клас

Урок № 61 Контрольна робота № 5. «Творчість Т. Шевченка (частина ІІ), П. Куліша, Марка Вовчка»

Урок № 61

Контрольна робота № 5. «Творчість Т. Шевченка (частина ІІ),
П. Куліша, Марка Вовчка»

Мета: узагальнити знання учнів із вивчених тем; виявити рівень знань, умінь та навичок із метою контролю й корекції; розвивати вміння висловлювати власні думки, логічне мислення, навички раціонального використання навчального часу

Очікувані результати: учні вміють користуватися набутими знаннями; обґрунтовують власні думки; пишуть зв’язне висловлювання на запропоновану тему.

Теорія літератури: історичний роман, роман-хроніка, романтичний характер, ліричний герой, медитація.

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.

  • I. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

На цьому уроці в кожного з вас є можливість продемонструвати рівень володіння теоретичним матеріалом із теми «Творчість Т. Шевченка (частина ІІ), П. Куліша, Марка Вовчка», уміння застосовувати знання на практиці.

  • ІІ. Основний зміст роботи
  1. Інструктаж щодо виконання тестових завдань.
  2. Виконання учнями тестових завдань.

Початковий та середній рівні

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)

  1. Пафос оповідання Марка Вовчка «Максим Гримач» спрямований проти

А злочинців-контрабандистів

Б родинної сваволі, що породжувала деспотизм у ставленні до жінки

В бідності й підневільного становища людей

Г жадібності

  1. Рядки

Ми не лукавили з тобою,
Ми просто йшли, у нас немає
Зерна неправди за собою...

взято з вірша Т. Шевченка

А «Росли укупочці, зросли»

Б «У нашім раї на землі»

В «Доля»

Г «Ісаія. Глава 35»

  1. Слова «Нехай там хоть догори ногами Ніжень перевернуть. Моя хата скраю, я нічого не знаю» належать такому герою роману П. Куліша «Чорна рада»

А Гвинтовці

Б Кирилові Туру

В Череваню

Г січовику Пугачу

  1. У чому виявляється романтичність оповідання Марка Вовчка «Максим Гримач»?
  2. Яким є провідний мотив переспіву Т. Шевченка «Ісаія. Глава 35»?
  3. Продовжте речення.

Роман-хроніка — це...

Достатній рівень

(Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)

  1. Виконайте одне із завдань.

А Напишіть, чому оповідання Марка Вовчка «Максим Гримач» називають баладним.

Б Прокоментуйте такі слова М. Рильського: «Нещасливий в особистому житті, Шевченко найвищу і найчистішу красу світу бачив у жінці, у матері».

В З’ясуйте, з якою метою П. Куліш вводить у роман «Чорна рада» образ Божого чоловіка.

Високий рівень

(Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь оцінюється в 4 бали.)

  1. Напишіть міні-твір на одну з тем.

А «Втілення в образі Кирила Тура кращих рис козака-лицаря» (за романом П. Куліша «Чорна рада»).

Б «Як наші сучасники виконують заповіти Т. Шевченка».

Відповіді: 1 Б, 2 В, 3 В.

  • ІІІ. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Творче завдання.

Скласти кросворд до теми (за бажанням).

  • ІV. Підсумок уроку

Заключна бесіда.

— Чи задоволені ви якістю виконання своєї роботи?

— Які завдання вам видалися найважчими?

— Чи виникла потреба ще раз повторити певний матеріал?

Категорія: Конспекти уроків із української літератури 9 клас | Додав: uthitel (15.08.2018)
Переглядів: 774 | Рейтинг: 1.0/1

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: