Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 9 клас |
Урок № 14 Контрольна робота № 1. «Вступ. Усна народна творчість. Мета: узагальнити знання учнів із вивчених тем, виявити рівень знань, умінь та навичок із метою контролю й корекції; розвивати вміння висловлювати власні думки, логічне мислення, навички раціонального використання навчального часу Очікувані результати: учні вміють користуватися набутими знаннями; обґрунтовують власні думки; пишуть зв’язне висловлювання на запропоновану тему. Теорія літератури: народна пісня, балада, літопис, притча, бароко. Обладнання: тестові завдання у двох варіантах Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.
Вступне слово вчителя. На цьому уроці в кожного з вас є можливість продемонструвати рівень володіння теоретичним матеріалом із теми «Вступ. Усна народна творчість. Давня українська література. Історико-мемуарна проза», уміння застосовувати знання на практиці. Успіхів вам!
Варіант І Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)
А житійної літератури В літописної літератури Б історико-мемуарної прози Г полемічної літератури
А Григорія Грабянку В Івана Вишенського Б Самійла Величка Г Нестора Літописця
А Притча про доброго самарянина В Десять заповідей Б Притча про блудного сина Г «Повість минулих літ»
Героями оповідань, що входять до «Києво-Печерського патерика», є... Достатній рівень (Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)
А Наведіть приклади сталих епітетів та символів у родинно-побутових піснях. Б Поясніть, у чому полягає драматизм балади «Бондарівна»? В Визначте, яке значення мала українська середньовічна література? Високий рівень (Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь оцінюється в 4 бали.)
А Розгорніть міркування за тезою «Живий народ, що має своє письмо». Б Зробіть огляд літератури середньовіччя. Відповіді: 1 В, 2 В, 3 Г. Варіант ІІ Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)
А Святе Письмо В закони Б заповіді Г книги
А «Києво-Печерського патерика» В «Повісті минулих літ» Б літопису Самовидця Г «Історії русів»
А «Повість минулих літ» В Притча про сіяча Б Притча про доброго самарянина Г Десять заповідей
Біблійні образи й сюжети у своїй творчості використовували такі українські письменники: ... Достатній рівень (Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)
А Поясніть, чому під час весільного обряду виконуються пісні. Б Визначте роль козацьких літописів у відтворенні історичного минулого України. В Назвіть ознаки бароко, розтлумачивши це поняття. Високий рівень (Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь оцінюється в 4 бали.)
А Розгорніть міркування за тезою «Біблія — невичерпне джерело мудрості й любові». Б Спростуйте чи підтвердіть висловлювання: «Визначальною рисою “Історії русів” є концепція України як самостійної держави». Відповіді: 1 Г, 2 В, 3 А.
Повторити матеріал із теорії літератури.
Підготувати повідомлення про І. Величковського та С. Климовського.
Скласти кросворд до вивченої теми.
Заключна бесіда. — Чи задоволені ви якістю виконання своєї роботи? — Які завдання вам видалися найважчими? — Чи виникла потреба повторити матеріал ще раз? | |
Переглядів: 1679 | |
Всього коментарів: 0 | |