Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 8 клас

Урок № 70 Повторення й узагальнення вивченого матеріалу

Урок № 70

Повторення й узагальнення вивченого матеріалу

Мета: узагальнити вивчений матеріал; удосконалювати вміння будувати висловлювання та виступати перед аудиторією, виділяти головне й робити висновки, узагальнювати вивчене за допомогою таблиць

Очікувані результати: учні демонструють знання, здобуті під час вивчення курсу літератури, та набуті вміння та навички.

Теорія літератури: художній твір, художній образ, роди літератури, силабо-тонічне віршування.

Обладнання: комп’ютерна презентація, елементи костюмів для інсценування, малюнки, твори учнів

Тип уроку: повторення та узагальнення вивченого матеріалу

  • I. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

Закінчився навчальний рік — слід підбити підсумки. Навчання триватиме, і від того, наскільки міцно ви засвоїли матеріал восьмого класу, залежатимуть ваші успіхи в дев’ятому.

Отже, сьогодні ми підбиваємо підсумки роботи за минулий навчальний рік.

  • ІІ. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу
  1. Літературна вікторина.
  2. У яких творах описується Афон?
  3. Назвіть імена історичних осіб — героїв історичних пісень.
  4. Хто є автором пісні «Ой не ходи, Грицю...».
  5. Половець, який допоміг Ігорю втекти з полону.
  6. Назва промови Святослава.
  7. У яких віршах звучать слова «однаково» й «однаковісінько»?
  8. Перелічте авторів, назви вивчених патріотичних віршів.
  9. Назвіть письменницю, дочку іншої письменниці.
  10. Яка основна ознака силабо-тонічного віршування?

10) Той, хто ходив по проміню.

11) Твори, у яких вирішуються проблеми ролі поета та поезії.

12) Твори, у яких вирішуються проблеми вибору.

13) Проблема згубної влади грошей розкрита на прикладі образу...

14) У якому творі порушуються проблеми кохання та служіння народові?

15) Наведіть приклад химерної повісті.

16) Твори, які засуджують тоталітарну державу.

17) Назвіть українських письменників-сатириків.

  1. Презентація індивідуального проекту.
  2. «Актори» виразно читають напам’ять улюблені вірші, уривки з творів, інсценують діалоги тощо.
  3. «Художники» демонструють ілюстрації до вивчених творів.
  4. «Письменники» презентують власні твори-переспіви або твори-враження, есе тощо з подальшим обговоренням.
  5. «Комп’ютерщики» показують презентації на обрані теми.
  6. Робота зі схемою «Роди літератури».
  7. Конкурс «Краща шпаргалка».

(Учні демонструють опорні схеми, таблиці, малюнки тощо.)

  1. Оцінювання роботи.

Визначення шляхом таємного голосування найактивнішого, найерудованішого учня — знавця української літератури.

  1. Гра «Чарівна скринька».

Від учня до учня передається скринька, у яку вони кладуть написане на невеличкому аркуші паперу побажання однокласникам. Умова: лаконічно, змістовно, доброзичливо побажати найкращого, уникаючи мовних штампів (наприклад: бажаю щастя в особистому житті). Потім скриньку пускають по другому колу: учні витягають побажання для себе. У грі бере участь і вчитель.

  1. Ознайомлення зі списком літератури для читання влітку.
  • ІІІ. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Прочитати твори за поданим списком.

  • ІV. Підсумок уроку

Заключна бесіда.

— Яке з побажань, що прозвучало на уроці, ви вважаєте найактуальнішим?

— Який урок вам запам’ятався найбільше? Чому?

— Які твори з вивчених у восьмому класі ви в першу чергу порадите прочитати тим, хто перейшов у восьмий клас?

Категорія: Конспекти уроків із української літератури 8 клас | Додав: uthitel (05.08.2018)
Переглядів: 443 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: