Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 8 клас |
Урок № 67 Контрольна робота № 6. «Український гумор та сатира» Мета: перевірити знання учнів із теми з метою оцінки й подальшої корекції; розвивати вміння та навички роботи з тестовими завданнями, здатність розраховувати час, зосереджувати увагу, охайно оформлювати роботу Очікувані результати: учні демонструють знання, уміння та навички, здобуті під час вивчення теми «Український гумор та сатира». Теорія літератури: гумор, сатира, антитеза, іронія, засоби комічного, засоби художньої виразності. Обладнання: тестові завдання у двох варіантах Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.
Вступне слово вчителя. Сьогодні ви повинні продемонструвати знання текстів творів із теми «Український гумор та сатира», понять із теорії літератури, навички роботи з тестовими завданнями. Успіху вам!
І варіант Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)
А багата вільна країна Б рай В заморський теплий край Г образ тоталітарної держави
А віддав би всі свої кошти Б усюди б їздив, пропагуючи волю В і жив, і в землю поліг би Г сам чесно жив би
А протиставлення Б гіперболу В метафору Г порівняння
Фейлетон — це... Достатній рівень (Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)
Високий рівень (Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь оцінюється в 4 бали.)
А Напишіть твір на тему «Виховний зміст фейлетону О. Чорногуза “Як поводитися в кіно”». Б Складіть власний гумористичний твір. В Проведіть уявне інтерв’ю з письменником-сатириком. Відповіді: 1 Г, 2 В, 3 А; 4 — 1 А, 2 Д, 3 Г, 4 Б. ІІ варіант Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)
А чесні й нечесні Б багаті й бідні В сміливі й боягузливі Г сором’язливі й нахабні
А язиками Б добрими справами В за допомогою книг, просвіти Г давали власні кошти
А про двох справжніх патріотів Б про одного В про трьох Г про багатьох
Іронія — це... Достатній рівень (Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)
Високий рівень (Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь оцінюється в 4 бали.)
А Напишіть твір на тему «Проблематика вірша В. Самійленка “Патріоти”». Б Складіть власну гумореску. В Напишіть рецензію на один із вивчених сатиричних творів. Відповіді: 1 Б, 2 А, 3 Б; 4 — 1 Б, 2 Г, 3 А, 4 Б.
Підготуватися до конкурсу «Краща шпаргалка». (За вивченими у восьмому класі творами.)
Провести роботу над індивідуальними проектами. «Комп’ютерщик» — підготувати комп’ютерну презентацію-огляд вивченого у восьмому класі матеріалу. «Актор» — підготувати виразне читання напам’ять улюбленого вірша, уривка твору, інсценування з елементами костюмів до нього, діалогу тощо. «Художник» — намалювати та показати в класі ілюстрації до вивчених творів. «Письменник» — презентувати власні твори-переспіви або твори-враження, есе тощо з подальшим обговоренням їх учнями класу. | |||||
Переглядів: 791 | |
Всього коментарів: 0 | |