Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 8 клас |
Урок № 61 Контрольна робота № 5. «Проза М. Коцюбинського, О. Назарука, В. Дрозда» Мета: перевірити рівень знань учнів із вивчених тем із метою подальшої корекції; розвивати вміння та навички роботи з тестовими завданнями Очікувані результати: учні демонструють знання з тем «Проза М. Коцюбинського, О. Назарука, В. Дрозда». Теорія літератури: повість химерна, історична; оповідання; художній образ, художні засоби. Обладнання: тестові завдання у двох варіантах Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.
Вступне слово вчителя. Сьогодні ви повинні продемонструвати знання текстів творів М. Коцюбинського, О. Назарука, В. Дрозда, понять теорії літератури, навички роботи з тестовими завданням. Успіху вам!
І варіант Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)
А роман Б оповідання В химерна повість Г історична повість
А Михайло Решето Б Сулейман Пишний В конюх Степан Г Соломія
А Роксоляну Б Соломію В тітку Дору Г циганку-ворожку
А іронії Б гумору В сатири Г гротеску
Оповідання — це... Достатній рівень (Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)
Високий рівень (Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь оцінюється в 4 бали.)
А Поміркуйте на тему «Краса кохання в повісті М. Коцюбинського “Дорогою ціною”». Б Напишіть план власного закінчення оповідання «Білий кінь Шептало». В Дайте розгорнуту відповідь на питання «Який урок я усвідомив (усвідомила) завдяки літературним творам теми?». Відповіді: 1 В, 2 Б, 3 Б, 4 Г. ІІ варіант Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)
А химерна повість Б оповідання В історична повість Г роман
А «Дорогою ціною» М. Коцюбинського Б «Роксоляна» О. Назарука В «Білий кінь Шептало» В. Дрозда Г «Ирій» В. Дрозда
А коня Шептала Б Остапа В конюха Степана Г Сулеймана Пишного
А метафори Б порівняння В символу Г уособлення
Художній образ — це... Достатній рівень (Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)
Високий рівень (Правильна, змістовна, грамотно оформлена відповідь оцінюється в 4 бали.)
А Поміркуйте на тему «Чи загрожує мені знеособлення?» (за оповіданням В. Дрозда «Білий кінь Шептало»). Б Напишіть план продовження повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною», у якому Соломія залишається живою. В Дайте розгорнуту відповідь на питання «Який з вивчених прозових творів сподобався мені найбільше і чому?». Відповіді: 1 Б, 2 Б, 3 Б, 4 В.
Підготувати виразне читання вірша В. Самійленка «Патріоти».
Заключна бесіда. — Дайте оцінку своїх знань із теми. — Яке завдання було для вас найважчим? — Яке було найцікавішим? | |
Переглядів: 360 | |
Всього коментарів: 0 | |