Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 8 клас |
Урок № 55 Позакласне читання. П. Загребельний. «Роксолана» Мета: ознайомити учнів із біографією митця та його романом «Роксолана»; розвивати навички самостійного пошуку матеріалу, уміння стисло переказувати великі уривки тексту, аналізувати епічний твір, давати характеристику героям Очікувані результати: учні знають сюжет твору та вміють характеризувати героїв роману. Теорія літератури: образ-персонаж. Обладнання: портрет П. Загребельного, примірник роману П. Загребельного, портрет Роксолани невідомого художника Тип уроку: комбінований.
Вступне слово вчителя. Сьогодні ми зустрінемося з давньою знайомою — Настею Лісовською — більш відомою як Роксоляна, але вже в іншому творі, романі П. Загребельного «Роксолана». Знайомство з ним, зіставлення з повістю О. Назарука — мета сьогоднішнього уроку.
Бесіда. — Що ви вже знаєте про Роксолану? — Дайте коротку характеристику героїні на основі тексту повісті О. Назарука. — Які проблеми порушує О. Назарук у творі? — Чим звернула до себе увагу Настуня в султанському гаремі? — Які риси її характеру свідчать про те, що героїню з повним правом можна назвати непересічною особистістю?
План розповіді вчителя
Порівняйте образи Роксолани, змальовані О. Назаруком та П. Загребельним. Зробіть висновки. Результати запишіть у зошит.
— Після знайомства з Роксоланою П. Загребельного я... — Мені хочеться виховати в собі такі риси Роксолани: ... — Цей образ став дуже популярним не тільки завдяки екранізації, а й тому...
Підготувати стислий переказ повісті В. Дрозда «Ирій».
Заключна бесіда. — Який із творів про Роксолану вам сподобався найбільше? — Що ви скажете про мову обох творів? — Екранізацію якого з них ви хотіли б побачити? Чому саме? | |
Переглядів: 1343 | |
Всього коментарів: 0 | |