Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма)

Урок № 60 Виразне читання напам’ять байки Л. Глібова «Щука»

Урок № 60

Виразне читання напам’ять байки Л. Глібова «Щука»

Мета: розвивати пам’ять, навички виразного читання напам’ять гумористичних творів, викликати інтерес до гуморесок

Очікувані результати: учні добре знають напам’ять текст самостійно обраних для вивчення гуморесок, уміють коментувати їхній зміст, виділяти художні засоби та прийоми, цікавляться творами гумористичної літератури.

Теорія літератури: інтонація, темп, пауза, логічний наголос.

Обладнання: портрет письменників; видання творів, ілюстрації до них

Тип уроку: виразне читання напам’ять.

  • I. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

Байки — особливий жанр. При їхньому читанні дуже важливі інтонація, уміння передавати словами характери персонажів, авторське та своє ставлення до них, «показувати» їх. Цим ми й займемося на уроці.

  • ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
  1. Перевірка домашнього завдання.

(Розповідь про письменника, про гумор та сатиру.)

  1. Повторення основних відомостей із теорії виразного читання (темп, інтонація, пауза, логічний наголос, міміка, жести).
  • ІІІ. Основний зміст роботи
  1. Робота в парах.

(Повторення байки напам’ять.)

  1. Розповідь напам’ять байки Л. Глібова «Щука».

(Можна у вигляді конкурсу або інсценізацій — розповіді байки за ролями й подібне.)

  1. Розгадування кросворда.

Розгадайте кросворд за ключовим словом.

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

1 С

А

Т

И

Р

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Емоція, яку найчастіше викликає байка.
  2. Повчальна частина байки.
  3. Вони найчастіше виступають героями байки.
  4. Прихована насмішка, що легко виявляється в інтонації оповідача.
  5. Невеликий повчально-гумористичний твір, у якому людське життя відтворюється в алегоричних образах.
  • ІV. Домашнє завдання

Виписати по 1–2 приклади художніх засобів із вивченої байки.

  • V. Підсумок уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

— Найкращим виконавцем байок сьогодні був (була)…

Категорія: Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма) | Додав: uthitel (03.04.2018)
Переглядів: 72 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: