Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма) |
Урок № 39 В. Нестайко. «Тореадори з Васюківки» Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю письменника, зацікавити їх твором «Тореадори з Васюківки»; розвивати навички виразного читання, переказу прозового твору, коментування його, аналізу поведінки героїв, їхніх учинків Очікувані результати: учні знають про життя відомого дитячого письменника В. Нестайка; виразно та вдумливо читають і переказують цікаві моменти твору; аналізують поведінку й учинки головних героїв трилогії «Тореадори з Васюківки». Теорія літератури: повість, пригодницький твір. Обладнання: портрет письменника, ілюстративні матеріали до біографії; видання твору, ілюстрації до нього; фрагменти фільму «Тореадори з Васюківки» Тип уроку: вивчення нового навчального матеріалу.
Вступне слово вчителя. Як добре, коли в тебе є вірний друг, з яким можна знайти для себе найцікавіше заняття, потрапити в пригоду, поділитися радістю й тривогою. Саме такими друзями й були Ява та Павлусь, із ними ми познайомимося на сьогоднішньому та наступних уроках.
(Виразне читання, переказ і коментування казки «Говорюща риба».)
— Чи мрієте ви побувати в інших країнах, познайомитися зі звичаями інших народів? — Куди саме ви б помандрували й чому? — Чи любите ви пригоди, небезпечні ситуації? — Чи хотілося вам щось винайти, удосконалити, зробити життя своїх близьких і рідних комфортнішим? — Чи хотілося б вам зробити сміливий, благородний учинок, урятувати когось?
Опрацювання статей та рубрик підручника.
(Проводиться за питаннями учнів.)
— Чи сподобався вам твір? Чим саме? — Що здалося вам просто смішним, а що дуже смішним? Чому? — Як ви гадаєте, чим скінчаться пригоди хлопців?
Повість — епічний прозовий твір, у якому детально розповідається про багато подій із життя дійових осіб. Пригодницький твір — це твір, у якому описуються незвичайні та небезпечні події, із захопливим, динамічним сюжетом.
За допомогою зазначених у кросворді літер розшифруйте три ключових слова до теми.
Відповідь: корида, метро, дружба.
Уміти розповідати про письменника; знати зміст розділів, уміти їх переказувати, коментувати ключові епізоди, характеризувати героїв.
Інтерактивна вправа «Мікрофон». — Мені найбільше запам’яталося те… | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 633 | |
Всього коментарів: 0 | |