Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма) |
Урок № 35 Контрольна робота № 3. «Творчість В. Винниченка, С. Чернілевського, Мета: виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою їхньої корекції; розвивати пам’ять, уміння зосереджуватись, логічне та образне мислення, зв’язне мовлення Очікувані результати: учні знають зміст творів, що вивчалися, уміють виділяти ключові епізоди, коментувати їх; визначають провідні мотиви поезій; висловлюють свою думку про них, характеризують героїв, описують своє ставлення до них, роблять висновки, оформлюють зв’язні висловлювання. Теорія літератури: ліричний твір, строфа, епічний твір, головний герой, другорядні герої. Обладнання: тестові завдання у двох варіантах Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.
Вступне слово вчителя. Стосунки людини й світу завжди складні. Розібратися в них нелегко навіть дорослим. Та інколи діти дають уроки добра старшим. Що ви з цього приводу думаєте, як оцінюєте художній твір, як умієте висловлювати свої думки, покажете на контрольній роботі.
Початковий і середній рівні (За кожну правильну відповідь учні отримують по одному балу.)
А бо Толя усі провини звертав на Федька Б тому що Толя дуже хворів В тому що Федько весь час підбивав панського синка на нерозважливі вчинки Г бо батьки ненавиділи панів
А чого мати навчить, того й батько не перевчить Б біля рідної матінки добре дитятку В мати однією рукою б’є, а другою гладить Г у семи няньок дитя без ока
А Іван Грозний Б Костянтин Острозький В Максим Грек Г Григорій Ходкевич
І раптом протрюхикав на коні А метафори й порівняння Б пестливі слова й метафора В епітети й порівняння Г епітети й пестливо-зменшувальні слова
А світлої радості Б народної казки В екзотичної країни Г свята, карнавалу
Головний герой — це… Достатній рівень (За кожну правильну відповідь учні отримують по 1,5 бала.)
Високий рівень (За правильну відповідь учні отримують 3 бали.)
А Висловіть свої судження про значення фантазії, творчої уяви, мрії в житті людини (на основі вивчених творів та власних спостережень). Б Продовжте історію Федька-халамидника, якби він залишився живим. Відповіді: 1В, 2Б, 3В, 4Б, 5А.
Повторити теоретичний матеріал.
Інтерактивна вправа «Мікрофон». — Найважчим на уроці для мене було… | |
Переглядів: 587 | |
Всього коментарів: 0 | |