Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма)

Урок № 35 Контрольна робота № 3. «Творчість В. Винниченка, С. Чернілевського, І. Жиленко, О. Іваненко»

Урок № 35

Контрольна робота № 3. «Творчість В. Винниченка, С. Чернілевського,
І. Жиленко, О. Іваненко»

Мета: виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою їхньої корекції; розвивати пам’ять, уміння зосереджуватись, логічне та образне мислення, зв’язне мовлення

Очікувані результати: учні знають зміст творів, що вивчалися, уміють виділяти ключові епізоди, коментувати їх; визначають провідні мотиви поезій; висловлюють свою думку про них, характеризують героїв, описують своє ставлення до них, роблять висновки, оформлюють зв’язні висловлювання.

Теорія літератури: ліричний твір, строфа, епічний твір, головний герой, другорядні герої.

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.

  • І. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

Стосунки людини й світу завжди складні. Розібратися в них нелегко навіть дорослим. Та інколи діти дають уроки добра старшим. Що ви з цього приводу думаєте, як оцінюєте художній твір, як умієте висловлювати свої думки, покажете на контрольній роботі.

  • ІІ. Основний зміст роботи
  1. Інструктаж щодо виконання тестових завдань.
  2. Виконання тестових завдань.

Початковий і середній рівні

(За кожну правильну відповідь учні отримують по одному балу.)

  1. Федькові з оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник» забороняли навіть наближатися до Толі

А бо Толя усі провини звертав на Федька

Б тому що Толя дуже хворів

В тому що Федько весь час підбивав панського синка на нерозважливі вчинки

Г бо батьки ненавиділи панів

  1. Головна думка поезії С. Чернілевського «Теплота родинного інтиму» співзвучна з прислів’ям

А чого мати навчить, того й батько не перевчить

Б біля рідної матінки добре дитятку

В мати однією рукою б’є, а другою гладить

Г у семи няньок дитя без ока

  1. Учителем і натхненником Івана Федорова за історичною повістю О. Іваненко «Друкар книжок небачених» був

А Іван Грозний

Б Костянтин Острозький

В Максим Грек

Г Григорій Ходкевич

  1. Прочитайте рядки з вірша І. Жиленко й визначте, які художні засоби в ньому використано.

І раптом протрюхикав на коні
Дідусь Мороз. І загубив підкову.
Та не просту. А золоту. Таким,
На місяць схожим, серпиком лежала,—
аж розгубились в небі літаки,
кричали: «Мама!» —
Й крильцями дрижали.

А метафори й порівняння

Б пестливі слова й метафора

В епітети й порівняння

Г епітети й пестливо-зменшувальні слова

  1. Жар-птиця з однойменної поезії І. Жиленко є символом

А світлої радості

Б народної казки

В екзотичної країни

Г свята, карнавалу

  1. Продовжте речення.

Головний герой — це…

Достатній рівень

(За кожну правильну відповідь учні отримують по 1,5 бала.)

  1. Схарактеризуйте образ Федька-халамидника з однойменного оповідання В. Винниченка, порівняйте його з образом Толі.
  2. Коротко опишіть, як друкована книжка з’явилася в Україні.

Високий рівень

(За правильну відповідь учні отримують 3 бали.)

  1. Виконайте одне із завдань.

А Висловіть свої судження про значення фантазії, творчої уяви, мрії в житті людини (на основі вивчених творів та власних спостережень).

Б Продовжте історію Федька-халамидника, якби він залишився живим.

Відповіді: 1В, 2Б, 3В, 4Б, 5А.

  • ІІІ. Домашнє завдання

Повторити теоретичний матеріал.

  • IV. Підсумок уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

— Найважчим на уроці для мене було…

Категорія: Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма) | Додав: uthitel (21.01.2018)
Переглядів: 587 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: