Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма) |
Урок № 32 Оксана Іваненко. «Друкар книжок небачених» Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю письменниці, допомогти усвідомити зміст її твору; розвивати навички виразного читання, коментування змісту повісті Очікувані результати: учні знають основні факти біографії О. Іваненко; виразно й усвідомлено читають історичну повість, розуміють її зміст, головні думки; висловлюють власні міркування про роль книги, улюбленої праці в житті людини. Теорія літератури: історична повість. Обладнання: портрет письменниці, видання творів, ілюстрації до них; зображення пам’ятників першодрукарям, першодруків Тип уроку: вивчення нового навчального матеріалу.
Вступне слово вчителя. Перед вами на столі — книжка. Багато книжок і у вашому ранці. А хто перший придумав друкувати книжку, а не писати її від руки? Чи просто було її виготовити? Хто був першодрукарем і якими були перші друковані видання? Завісу історії спробуємо трохи відкрити на сьогоднішньому уроці.
Складіть асоціативний ряд до поняття «Книга в житті людини». «Книга в житті людини»: мудрість, досвід, розум, естетичне задоволення, почуття, приклад, кругозір та ін.
Опрацювання статей та рубрик підручника.
(Проводиться за питаннями учнів.)
— За яких часів відбуваються події, змальовані в повісті? — Хто є центральною фігурою твору? — Яке ремесло стало справою життя Івана Федорова? — Визначте жанр твору. (Історична повість.) — Яка тема твору? (Розвиток книгодрукування; роль непересічної особистості в житті народу.)
Розшифрувати три ключових слова для уроку.
Відповідь: досвід.
Відповідь: творчість.
Відповідь: знання.
Навчитися виразно читати, коментувати головні епізоди повісті (перша умовна частина), висловлювати свої думки про прочитане. Підготувати повідомлення про розвиток книгодрукування.
Інтерактивна вправа «Мікрофон». — Історія книги змусила мене замислитися над тим… | |||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 449 | |
Всього коментарів: 0 | |