Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма) |
Урок № 18 Виразне читання вірша Т. Шевченка напам’ять Мета: повторити основні теоретичні відомості про виразне читання; розвивати навички виразного читання, розкриття через інтонацію змісту й основної думки твору; розвивати акторську майстерність, пам’ять учнів Очікувані результати: учні добре знають вірш Т. Шевченка напам’ять, уміють виразно та вдумливо розповідати його, коментувати й аналізувати, порівнювати із сучасністю й робити висновки. Теорія літератури: інтонація, темп, пауза, логічний наголос. Обладнання: планшет або плакат «Теорія виразного читання», портрет поета, видання його творів, ілюстрації до них, аудіозаписи художнього читання Тип уроку: виразне читання напам’ять.
Вступне слово вчителя. Україна багата на видатних людей. Один із найвідоміших серед них — Тарас Григорович Шевченко. Його поезії знають і люблять в усьому світі. Тож засвідчимо виразним, вдумливим читанням Шевченкових віршів свою глибоку повагу до поета.
Закінчіть речення.
10) Тарас Григорович Шевченко став відомим художником після навчання… (у Петербурзі, в Академії мистецтв). 11) Т. Шевченка було викуплено з кріпацтва за… (2500 крб). 12) Шевченка було прозвано Кобзарем після того, як… (1840 р. побачила світ перша книжка його поезій «Кобзар»).
Повторення вірша Шевченка «Думка» («Тече вода в синє море…») напам’ять.
— Який зв’язок можна прослідкувати між мистецтвом слова та мистецтвом живопису?
Уміти визначати художні засоби поезії, риму та ритм.
Інтерактивна вправа «Мікрофон». — Знайомство з поетичними й живописними творами Т. Шевченка відкрило мені… | |
Переглядів: 519 | |
Всього коментарів: 0 | |