Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із української літератури 6 клас (нова програма) |
Урок № 14 Контрольна робота № 1. «Вступ. Календарно-обрядові, колискові пісні Мета: виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою їхньої корекції; розвивати пам’ять, уміння зосереджуватись, логічне та образне мислення, зв’язне мовлення Очікувані результати: учні знають різновиди обрядових пісень; призначення й особливості колискових; пояснюють відмінності між народними піснями й піснями літературного походження; відрізняють стрілецькі пісні від інших видів пісень; пояснюють художні особливості пісень; коментують їхній зміст і знаходять типові художні засоби в піснях. Теорія літератури: народна пісня, види народних пісень, календарно-обрядова поезія та її різновиди, колискова, пісня-гімн, легенда, молитва, пісня літературного походження. Обладнання: тестові завдання у двох варіантах Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.
Вступне слово вчителя. Мета цього уроку — довести собі й усім, що ви добре засвоїли матеріал про народні календарно-обрядові пісні, пісні літературного походження, розумієте їхню специфіку й художні особливості, умієте коментувати й аналізувати пісні, можете висловлювати свої думки та враження від творів, відчувати естетичну насолоду від них. Тож успіхів вам у цьому!
Варіант І Початковий і середній рівні (За кожну правильну відповідь учні отримують по одному балу.)
А зимового циклу Б весняного циклу В осіннього циклу Г літнього циклу
А Різдво Христове Б Великдень В щедрий вечір Г свято Миколая
А гаївки Б веснівки В маївки Г веселки
А полілогу Б монологу В діалогу Г прозової мови
А П. Чубинський Б Д. Луценко В О. Кониський Г С. Чарнецький
Слова та музику Державного Гімну України написали… Достатній рівень (За кожну правильну відповідь учні отримують по 1,5 бала.)
Високий рівень (За правильну відповідь учні отримують 3 бали.)
А Висловіть свої судження про роль народної пісні в сучасному житті. Б Пофантазуйте й напишіть, яку зі знаменних, значних дат ви б зробили народним (шкільним) святом, як би його відзначали. Відповіді: 1Г, 2А, 3Г, 4В, 5Б. Варіант ІІ Початковий і середній рівні (За кожну правильну відповідь учні отримують по одному балу.)
А віночок Б сорочечку В поясочок Г спідничку
А гілочки верби Б Дідух В ялинку Г гілочки калини
А П. Чубинський Б Д. Луценко В О. Кониський Г С. Чарнецький
А колискова Б легенда В молитва Г календарно-обрядова пісня
А «Засівна» Б «Щедрик, щедрик, щедрівочка» В «Добрий вечір» Г «Купайло, Купайло»
Календарно-обрядові пісні поділяються на цикли: … Достатній рівень (За кожну правильну відповідь учні отримують по 1,5 бала.)
Високий рівень (За правильну відповідь учні отримують 3 бали.)
А Висловіть свої судження про те, що таке патріотизм, яке його місце в сучасному житті й чи потрібна віра в щасливе майбутнє свого народу. Б Напишіть твір-мініатюру про свою чи сімейну улюблену народну пісню або пісню літературного походження. Відповіді: 1Б, 2Б, 3В, 4А, 5А.
Повторити теоретичний матеріал.
Інтерактивна вправа «Мікрофон». — Найскладнішим для мене було… | |
Переглядів: 4831 | |
Всього коментарів: 0 | |