Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із історії України 8 клас (нова програма) |
Урок № 6 Тема. Практичне заняття «Повсякденне життя представників основних верств суспільства». Мета: скласти уявлення про особливості повсякденного життя представників основних верств українського суспільства в XVI ст.; закріпити теоретичні знання учнів, набуті впродовж вивчення навчального матеріалу; розвивати вміння виступати з повідомленнями або презентаціями перед класом; сприяти формуванню толерантного ставлення до думок інших і вмінню шукати з ними порозуміння. Тип уроку: застосування набутих знань. Обладнання: підручник, матеріали, підготовлені вчителем і учнями до практичного заняття. Хід уроку I. Організація навчальної діяльності II. Актуалізація опорних знань Бесіда
III. Проведення практичного заняття Аналіз повідомлень і презентацій, підготовлених учнями до уроку Учитель об’єднує учнів у малі групи за тематикою їхніх робіт для обговорення результатів, отриманих під час підготовки до заняття. Запитання та завдання для обговорення в групах
Виконання завдань
Тестові завдання
А верстви Б касти В стани Г класи
А міщанство Б шляхта В селянство Г бюргерство
А міщанство Б духовенство В селянство Г козацтво
А Львів Б Чернігів В Переяслав Г Київ
А будинки з дерева Б будинки з каменю В будинки із цегли Г хати-мазанки
А скотарство Б землеробство В городництво Г садівництво
А 500 тис. осіб Б 2—2,5 млн осіб В 10—15 млн осіб Г 40—59 млн осіб
А понад 60 Б понад 100 В понад 270 Г понад 500
А Житомир, Канів, Черкаси, Чигирин, Переяслав Б Київ, Львів, Кам’янець, Луцьк, Острог В Лубни, Корсунь, Брацлав, Вінниця, Бар Г Київ, Галич, Теребовля, Стрий, Овруч 10. У XVI ст. Україна торгувала з Європою сільськогосподарською продукцією через А Крим Б Туреччину В Польщу Г Молдавію IV. Закріплення нових знань I варіант Учитель доручає учням самостійно зробити висновки відповідно до мети заняття. II варіант Дидактична гра «Хто більше» Правила гри. Учитель пропонує гравцям (бажано об’єднати учнів у декілька команд) скласти якомога довший перелік понять, термінів, фактів, персоналій, дат тощо за певний час. Перемагає та команда, перелік якої буде більшим. Для гри за темою практичного заняття доцільно запропонувати гравцям назвати якомога більше фактів. V. Підсумки уроку Учитель пропонує учням по черзі висловити свою думку щодо того, чим був корисний для них цей урок. VI. Домашнє завдання
| |
Переглядів: 2875 | |
Всього коментарів: 0 | |