Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із біології 9 клас |
Урок № 62 Ембріональний розвиток. Функції плаценти Мета уроку: сформувати в учнів знання про розвиток зародка і плода, вагітність і пологи; визначити роль плаценти в ембріогенезі, вплив факторів середовища на розвиток плода; розвивати вміння висловлювати свою думку, відповідати на різнорівневі запитання; розвивати творчу активність і здібності учнів; виховувати доброзичливість, толерантність. Очікувані результати: учні характеризують розвиток зародка і плода, вплив факторів середовища на розвиток плода; вагітність і пологи: учні пояснюють роль ендокринної системи в регуляції вагітності. Обладнання: _____________________________________________________________________ Тип уроку: комбінований.
Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку.
Тестові завдання на встановлення однієї правильної відповіді.
Слово вчителя Сьогодні урок, на якому неможливо бути байдужим, на якому можна радіти і плакати, засуджувати і розуміти, заперечувати і погоджуватись. Послухайте казку. «Жив собі маленький пухнастий клубочок. Він був зовсім маленький, теплий і надзвичайно гарненький. Він жив у затишній, теплій маленькій нірці, де йому було зручно і спокійно. Він прокидався, їв, грався, перевертався, знову засинав і знову прокидався. Інколи клубочок просто лежав у своїй нірці, слухав звуки, які доносились ззовні. Ці звуки були знайомими і приємними. Вони зачаровували малюка і були такими рідними. Він слухав шум води, дзюрчання струмка, ритмічний стукіт. А інколи здалеку доносився ніжний голосочок, схожий на звуки срібного дзвіночка. Йшов час, клубочок виріс і йому стало цікаво, що там за стінами його нірки, хто володіє таким чудовим срібним голосочком. Але як тільки малюк підходив до дверей своєї нірки, йому робилось страшно і він не наважувався вийти. І в один прекрасний день до малюка з’явилась добра Фея і сказала: — Ти вже виріс і хочеш вибратись із нірки? Я допоможу тобі. Але світ, у який ти вийдеш, не буде таким затишним і спокійним, як твоя нірка. Він великий, наповнений різними звуками, фарбами і запахами. У ньому ти навчишся всього чого захочеш і побачиш багато дивовижного. Серце у клубочка застукало, він відкрив дверці своєї нірки і зробив перший крок... Його прийняв величезний і прекрасний світ, і чудові трелі срібного дзвіночка наповнили його радістю. Малюк почувався любимим і бажаним...» Це просто казка, казка, яку я розповідала вже дорослим своїм дітям, коли вони просили розповісти, якими вони були маленькими. А яке воно, життя до народження? Давайте разом спробуємо відповісти на це запитання. Повідомлення теми уроку. Спільне з учнями визначення мети і завдань уроку.
План пояснення нового матеріалу Ембріональний розвиток. Функції плаценти. (Розповідь учителя, пошукова робота з підручником, словникова робота, складання опорного конспекту, рольова гра.)
5.1. Заповнення таблиці. 5.2. Вправа «Поміркуй». 5.3. «Мозковий штурм» На думку багатьох, людині має щастити у трьох випадках: від кого народитися, у кого вчитися, з ким одружитися. Використовуючи здобуті на сьогоднішньому уроці знання, висловте власну думку з даної проблеми.
Заключне слово вчителя Багато людей вірять, і ми після сьогоднішнього уроку також приєднуємося до думки, що кожна людина — дорогоцінний дар від Бога. Кожна людина має унікальну й однакову цінність, незважаючи на колір шкіри, стать, інвалід він чи здоровий, народжений він чи ще ні. Хочеться ще раз згадати слова Льва Толстого: «Бути добре народженим — право кожної дитини». Оцінювання відповідей учнів.
Індивідуальні та творчі завдання. Підготуйте додатковий матеріал за темою: «Особливості вікових періодів розвитку людини». 1 група — грудний період; 2 група — дитинство (раннє, перше, друге); 3 група — підлітковий; 4 група — юнацький. | |
Переглядів: 425 | |
Всього коментарів: 0 | |