Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із біології 9 клас |
Урок № 1 Біологічні науки, що вивчають організм людини Мета уроку: розкрити зміст біологічних наук, що вивчають людину; розглянути методи дослідження людського організму; розвивати образне і логічне мислення учнів, навички індивідуальної та групової форми роботи; формувати вміння працювати з опорними схемами та навчальною літературою; сприяти розвитку інтересу до вивчення природничих наук; виховувати повагу до життя як найвищої цінності; розкрити ідею гармонії людини і природи. Очікувані результати: учні називають біологічні науки, що вивчають людину; учні знають та характеризують методи дослідження людського організму. Обладнання: ______________________________________________________________________ Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
1.1. Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Створення позитивного психологічного настрою. 1.2. Пояснення вимог до робочих зошитів, зошитів для практичних робіт, рекомендації щодо підручників та навчальних посібників.
Слово вчителя Розумна людина не та, Й. Ґете Ми з вами підійшли до наступного розділу курсу «Біологія» — «Біології людини», вивчення якого дасть вам уявлення про те, що є наш організм. Організм людини, як і кожна біологічна система, підпорядковується законам природи. За своєю будовою і функціями наш організм багато в чому подібний до організму вищих тварин. Проте трудова діяльність, мова, мислення, поведінка різко відрізняють людину від найрозвинутіших тварин. Біологічні основи цих відмінностей необхідно знати кожній освіченій людині. Я вважаю, що людина — це найдивовижніше творіння природи, найчудовіше і найдосконаліше. Кожна людина є неповторною, унікальною, чудесною, дивною, фантастичною, непередбачуваною. А які асоціації викликає слово «людина» у вас?
Вправа «Асоціативний кущ» Учні висловлюють свої асоціації щодо поняття «людина». Усі відповіді записуються до «асоціативного куща», який зображено на дошці. Можливі варіанти відповідей учнів: гетеротроф, рухається, розмовляє, мислить, спілкується, еукаріот, аналізує, працює тощо. Узагальнення результатів. Повідомлення теми уроку. Спільне з учнями визначення мети і завдань уроку.
План пояснення нового матеріалу 1. Біологія людини — наука про будову, процеси життєдіяльності, розвиток, походження, еволюцію та географічне розселення людей. (Бесіда, складання опорних схем, розповідь учителя, повідомлення учня.) 2. Основні методи дослідження організму людини. (Розповідь учителя, бесіда, самостійна робота з підручником, заповнення таблиці.)
5.1. Складання сенкана на тему «Людина». Наприклад: Людина Розумна, здорова Працює, мислить, спілкується Належить до царства Тварини Ссавець 5.2. Вправа «Тести для друга». Скласти три тестових завдання формату А (на вибір однієї правильної відповіді) і запропонувати для виконання сусідові по парті. 5.3. «Ти — мені, я — тобі».
6.1. Аналіз епіграфа уроку. 6.2. Технологія «Незакінчені речення». Учні працюють з відкритими реченнями, наприклад: — На сьогоднішньому уроці для мене найважливішим відкриттям було... — Урок важливий, тому що... — Мені сподобалось... — Мені не сподобалось...
7.1. Завдання для всього класу. Підручник _____________________________________________. Зошит ________________________________________________. 7.2. Індивідуальні та творчі завдання. 1. Підготувати приказки та прислів’я про здоров’я. 2. Підготувати повідомлення на тему «Система охорони здоров’я в Україні».
| |
Переглядів: 429 | |
Всього коментарів: 0 | |