Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із біології 6 клас (нова програма) |
Урок № 5 Клітина — одиниця живого. Історія вивчення клітини Мета: ознайомити учнів з історією вивчення клітини; сформувати знання про клітину як елементарну одиницю живого; розвивати вміння виконувати різнорівневі завдання; формувати вміння і навички роботи з підручником, додатковою літературою, інтернет-джерелами; формувати екологічно-цілісну орієнтацію в плані взаємин людини і навколишнього природного середовища. Очікувані результати: учні називають імена вчених, які зробили внесок у вивчення клітини (Р. Гук, Р. Броун, Т. Шванн, М. Шлейден). Обладнання та матеріали:................................................................................................................... Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Налаштування на робочий настрій.
Бесіда — Організми мають різні розміри, форму, забарвлення, мешкають у різних середовищах. Проте всіх їх об’єднує спільна риса. Яка? (Вони мають клітинну будову.) — Що вам відомо про клітини з курсу природознавства? (Клітини — найменші частинки, з яких побудовані організми. Основними частинами клітини є оболонка, цитоплазма і ядро.) — Як ви вважаєте, чи багато часу витратили вчені, щоб установити будову клітини? (Обговорення відповідей учнів.) Інформація про клітини з’являлася поступово. Історія вивчення клітин починається з кінця XVIІ ст. Етапи процесу пізнання клітини ми розглянемо сьогодні на уроці. Повідомлення теми уроку. Визначення разом з учнями мети і завдань уроку.
План пояснення нового матеріалу
Вибрати одну правильну відповідь.
А клітина В молекула Б атом Г орган
А ботаніка В цитологія Б гістологія Г фізіологія
А Роберт Гук В Теодор Шванн Б Роберт Броун Г Антоні ван Левенгук
А Роберт Гук В Теодор Шванн Б Роберт Броун Г Антоні ван Левенгук
А Роберт Гук В Теодор Шванн Б Роберт Броун Г Антоні ван Левенгук
А Роберт Гук В Теодор Шванн Б Роберт Броун Г Антоні ван Левенгук
А тільки багатоклітинні Б одноклітинні й багатоклітинні В колоніальні й багатоклітинні Г одноклітинні, колоніальні й багатоклітинні Відповіді: 1 — А, 2 — В, 3 — В, 4 — А, 5 — Г, 6 — Б, 7 — Г.
Технологія «Незакінчені речення» Учні працюють з відкритими реченнями, наприклад: — На сьогоднішньому уроці для мене найважливішим відкриттям було… — Урок важливий, тому що… — Мені сподобалося… — Мені не сподобалося… — Від наступного уроку я чекаю…
Підручник............................................................................... Зошит......................................................................................
| |
Переглядів: 890 | |
Всього коментарів: 0 | |