Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із біології 6 клас (нова програма) |
Урок № 41 Запилення Мета: розширити поняття про квітку як орган розмноження, сформувати поняття про запилення, познайомити учнів з різними способами запилення у квіткових рослин, розглянути пристосування рослин до різних способів запилення; розкрити значення запилення в житті рослин; формувати на матеріалі уроку науковий світогляд; продовжити формування вмінь і навичок роботи з підручником, знаходити відповіді на поставлені запитання, порівнювати, робити висновки; виховувати бережливе ставлення до природи. Очікувані результати: учні називають способи запилення; описують процес запилення, пристосування рослин до різних способів запилення; розпізнає способи запилення за будовою квітки. Обладнання та матеріали:................................................................................................................... Тип уроку: комбінований.
Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку.
Вибрати зайву рослину в переліку і пояснити свій вибір.
Слово вчителя Релігії різних народів по-своєму пояснювали значення квіток та суцвіть у природі, приписуючи їм божественне походження. Вважалося, ніби боги вдягли рослини в яскраві шати, аби навчити людину відрізняти красиве від потворного, чисте від порочного. Солодкий нектар у квітках вважали за божественний напій. Щоб люди не викрали нектар, боги сховали його у глибині віночків. А як ви поясните яскраве забарвлення віночків у квітках та наявність нектару, а також наявність суцвіть? (Обговорення питання.) Повідомлення теми уроку. Формулювання разом з учнями мети і завдань уроку.
План пояснення нового матеріалу
Технологія «Незакінчені речення» Учні працюють з відкритими реченнями, наприклад: — На сьогоднішньому уроці для мене найважливішим відкриттям було… — Урок важливий, тому що… — Мені сподобалося… — Мені не сподобалося… — Від наступного уроку я чекаю…
Підручник............................................................................... Зошит......................................................................................
I група — вплив вологості; II група — вплив температури; III група — вплив повітря; IV група — наявність поживних речовин; V група — нормальні умови.
| |
Переглядів: 646 | |
Всього коментарів: 0 | |