Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із біології 6 клас (нова програма) |
Урок № 39 Статеве розмноження рослин. Квітка Мета: розглянути особливості статевого розмноження рослин; сформувати в учнів поняття про квітку як репродуктивний орган рослини, що є видозміненим пагоном, розкрити біологічне значення її головних частин, виявити подібність у будові квіток різних рослин; удосконалювати вміння і навички роботи з лабораторними приладами, підручником; виховувати уважність, спостережливість, допитливість. Очікувані результати: учні характеризують квітку як орган насіннєвого розмноження рослин; уміють розпізнавати частини квітки, розрізняти однодомні і дводомні рослини; пояснюють значення квітів у природі та житті людини, необхідність берегти квітучі рослини. Обладнання та матеріали:................................................................................................................... Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку.
Установити відповідність між представниками рослин та способами вегетативного розмноження.
Відповіді: 1 — А, 2 — В, 3 — Г, 4 — Д, 5 — В, 6 — Б, 7 — А, 8 — Е.
— Уявіть, що в рослин зникла здатність до регенерації. До яких наслідків це може привести?
Обговорення висловів: «Я йшов вперед, й сповільнювалась всюди моя хода, як квіти бачив я». (Данте «Божественна комедія») «Для життя потрібне сонце, воля й маленька квітка». (Г. К. Андерсен) «Квітка — це усмішка сонця, яка дає здоров’я й наповнює світлою радістю». (Л. Толстой) І, дійсно, білі, червоні, жовті, фіолетові квітки — яких тільки не побачиш у природі. Іноді нам здається, що квітки для того й існують, щоб ми могли ними милуватися. Але квітка в рослин виникла задовго до того, як на Землі з’явилася людина. Чому ж вона така гарна і для чого потрібна? На ці запитання ми з вами й будемо намагатися дати відповідь. Повідомлення теми, формулювання разом з учнями мети та завдань уроку.
План пояснення нового матеріалу
Звернути увагу учнів на те, що квітки бувають одностатеві та двостатеві, а рослини — однодомні та дводомні.
10. За наявністю тичинок і маточки у квітці їх поділяють на… (одностатеві, двостатеві, нестатеві).
Учні самостійно підбивають підсумки уроку.
Підручник............................................................................... Зошит......................................................................................
| |||||
Переглядів: 578 | |
Всього коментарів: 0 | |