Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із біології 6 клас (нова програма) |
Урок № 32 Видозміни пагонів Мета: поглибити знання учнів про будову пагонів та їхню різноманітність, пов’язану з пристосуванням до умов середовища, їхнє біологічне та практичне значення; формувати вміння розпізнавати різноманітні пагони та їхні видозміни; знаходити спільні ознаки будови пагонів; розвивати вміння порівнювати й робити узагальнюючі висновки; формувати розуміння того, що людина є частиною природи. Очікувані результати: учні називають та характеризують надземні та підземні видозміни пагона; доводять, що бульба, кореневище та цибулина — це видозміни пагона, а не кореня; наводять приклади рослин з видозмінами пагона та його частин. Обладнання та матеріали:................................................................................................................... Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку.
— Якщо зняти зі стебла кільцеподібний шматок кори, то тканини над кільцем набрякнуть. Як ви гадаєте, чому?
Слово вчителя У загадках про рослинний і тваринний світ фігурують насамперед культурні рослини, які здавна відігравали важливу роль у житті людини. Сьогодні я вам підготувала декілька загадок. Спробуйте їх відгадати.
Хоч жупан той латка на латці, Та приймають у кожній хатці. (Цибуля.)
І брунатний колір має. Її смажать і печуть, Її варять і товчуть. Овоч цей всі люблять дуже, Як же він зоветься, друже? (Картопля.)
Що лиш зуби й борода? (Часник.) Запитання до учнів: — Що об’єднує всі ці рослини? (У них розвиваються підземні органи.) — Як ви гадаєте, цибулина, бульба картоплі — це видозміни якого органа — кореня чи пагона? Учитель повідомляє тему уроку, учні формулюють мету та визначають завдання.
План пояснення нового матеріалу
Робота в групах — Розгляньте особливості будови видозмінених пагонів і доведіть, що: I група — цибулина — це видозмінений пагін; II група — кореневище — це видозмінений пагін; III група — бульба — це видозмінений пагін.
Учитель просить учнів визначити результати уроку, назвати найбільш цікаві факти, що розглядалися на уроці.
Підручник............................................................................... Зошит......................................................................................
| |
Переглядів: 1344 | |
Всього коментарів: 0 | |