Оголошується набір на 2024-2025 н.р. для навчання в дистанційному центрі 'Поруч'
 
Головна » Статті » Конспекти уроків для початкових класів » Конспекти уроків математики 4 клас

УРОК 54 Повторення і закріплення вивченого матеріалу. Стовпчаста та лінійна діаграми

УРОК 54 Повторення і закріплення вивченого матеріалу. Стовпчаста та лінійна діаграми (№№ 482-489)

Тема. Повторення і закріплення вивченого матеріалу. Стовпчаста та лінійна діаграми (№№ 482—489).

Мета. Повторити та закріпити вивчений матеріал; ознайомити учнів з видами діаграм; вчити визначати особливості відношень між величинами за допомогою діаграми.

Обладнання. Таблиця «Діаграми»; картки для гри «Естафета».

Зміст уроку

І. Контроль, корекція і закріплення знань.

1. Перевірка домашнього завдання.

а) Пояснити, як знаходили значення виразів на віднімання.

б) Скласти задачу, аналогічну до домашньої (№ 481).

2. Усні обчислення.

Гра «Естафета» (робота на картках).

Учні обчислюють вирази по черзі, передають картку наступному учасникові гри. За правильно обчислений вираз кожна команда отримує 1 бал. Роботу над допущеними помилками проводять колективно з поясненням.

Команда 1

Команда 2

Команда 3

560 : 70

640 : 60

450 : 90

280 + 620

370 + 330

460 + 340

70 ∙ 4

80 ∙ 3

60 ∙ 6

310 ∙ 100

250 ∙ 10

240 ∙ 100

68000 : 10

39000 : 100

5200 : 10

23 ∙ 5

32 ∙ 6

24 ∙ 4

370 + 250

280 + 460

190 + 370

510 - 60

720 - 70

330 - 80

940 - 130

650 - 260

780 - 190

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення за № 482.

2. Практична робота.

— За стовпчастою діаграмою на с. 77 побудуйте лінійну діаграму.

3. Виконання завдання № 483.

Учні будують лінійну або стовпчасту діаграму (на вибір) за даними на с. 78; складають за ними задачі.

Фізкультхвилинка.

III. Розвиток математичних знань.

1. Обчислення виразів № 485 (самостійно).

2. Розв'язування задач.

а) Задача № 484.

Учні аналізують задачу, записують її коротко.

( Розв'язання:

1) 79 км 500 м - 6 км = 72 км 500 м — пройшов поїзд за другу годину;

2) 78 км 500 м + 72 км 500 м = 151 км — пройшов поїзд за дві години;

3) 230 - 151 = 79 (км) — пройшов поїзд за третю годину.)

б) Задача № 486.

— Запишіть задачу коротко і розв'яжіть її самостійно.

Було — ?

Вивезли — 8 в. по 24 ц.

Залишилося — ?, на 215 ц більше, ніж вивезли.

(Розв'язання:

1) 24 ∙ 8 = 192 00 — вивезли зі складу;

2) 192 + 215 = 407 00 — залишилося на складі;

3) 192 + 407 = 599 00 — було на складі спочатку.)

— Змініть запитання задачі так, щоб останньою була дія віднімання.

в) Виконання завдання № 487* (з коментуванням).

(Відомо, що а ∙ в = 240.

Якщо а = 20, то а ∙ в = 20 ∙ в = 240: в = 240 : 20 = 12.

Тоді а ∙ (в - 8) = 20 ∙ (12 - 8) = 80.)

IV. Підсумок уроку.

— Яку діаграму називають стовпчастою? лінійною?

— Що можна визначити за діаграмами?

V. Домашнє завдання.

№№ 488, 489 (с. 78).

Категорія: Конспекти уроків математики 4 клас | Додав: uthitel (04.08.2019)
Переглядів: 291 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: