Оголошується набір на 2024-2025 н.р. для навчання в дистанційному центрі 'Поруч'
 
Головна » Статті » Конспекти уроків для початкових класів » Конспекти уроків математики 4 клас

УРОК 52 Розв'язування задач на визначення часу

УРОК 52 Розв'язування задач на визначення часу (№№ 463-472)

Тема. Розв'язування задач на визначення часу (№№ 463—472).

Мета. Удосконалювати вміння учнів розв'язувати задачі на час; закріплювати вміння розв'язувати рівняння, обчислювати вирази.

Обладнання. Завдання для усної лічби; схеми задач.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Перевірка домашнього завдання.

а) Зачитати відповідь до задачі № 461.

(Відповідь:

1) Сонце зайшло о 17 год 45 хв.

2) Сонце зійшло о 4 год 4S хв.)

б) Назвати результати обчислення другого стовпчика виразів із № 462.

(Результати: 600 122; 160 054.)

2. Усні обчислення.

а) Завдання № 463.

Учні обчислюють вирази, у яких другою є дія ділення.

б) Порівняйте:

3. Розв'язування задач.

а) Урок почався о 10 год 25 хв і тривав 40 хв. О котрій годині закінчиться урок? (Об 11 год 05 хв.)

б) Сонце зійшло о 5 год, а зайшло о 10 год 26 хв вечора. Яка тривалість дня? (17 год 26 хв)

в) Сонце зайшло о 10 год 21 хв вечора, а зійшло о 6 год ранку. Яка тривалість ночі? (До опівночі пройде 1 год 39 хв, після опівночі — 6 год.Разом: 7 год 39 хв).

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення нового матеріалу на основі задачі.

Задача. Учні виїхали на екскурсію 26 травня о 7 год ранку, а повернулися 31 травня о 9 год вечора. Скільки часу вони пробули на екскурсії?

30 діб 21 год - 25 діб 7 год = 5 діб 14 год.

2. Задача № 465 (колективно із записом на дошці).

Спочатку дізнаємося, скільки часу минуло від початку літочислення до дня смерті Петра Сагайдачного. Це 1621 р. 3 міс. 21 день. Тепер дізнайтеся, скільки часу минуло від початку літочислення до сьогоднішнього дня. Нарешті, від більшого числа відніміть менше.

3. Задача № 466 (із коментуванням).

24 доби 9 год - 21 добу 18 год = 2 доби 15 год.

Фізкультхвилинка.

III. Розвиток математичних знань.

1. Задача № 467 (розв'язати усно «ланцюжком»).

Один учень говорить, про що дізнаємося у першій дії, другий називає її і усно виконує обчислення і т. д. Останній учень називає відповідь.

2. Задача № 468 (самостійно).

3. Розв'язування рівнянь № 469 (із перевіркою).

(Відповідь: х = 946; х = 3678; х = 1140.)

4. Виконання завдання № 470* (з коментуванням).

IV. Підсумок уроку.

Учні виїхали на екскурсію 27 травня о 8 год ранку, а повернулися 28 травня о 3 год дня. Скільки часу тривала екскурсія? (1 добу 7 год.)

V. Домашнє завдання.

№№ 471, 472 (с. 75).



 
Категорія: Конспекти уроків математики 4 клас | Додав: uthitel (04.08.2019)
Переглядів: 297 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: