Головна » Статті » Конспекти уроків для початкових класів » Конспекти уроків математики 3 клас

Урок 59. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ВИДУ 230 + 70; 200 - 60. ДІЇ З ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Урок 59. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ВИДУ 230 + 70; 200 - 60. ДІЇ З ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Мета: ознайомити учнів з прийомами додавання і віднімання круглих чисел виду 230 + 70; 200 - 60; формувати вміння виконувати дії з іменованими числами; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; розвивати мислення; вихорувати нтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання

2. Фронтальне опитування

— Прокоментуйте обчислення різниці 860 - 240 різними способами.

— Складіть і розв’яжіть задачу за коротким записом.

3. Робота за картками індивідуального контролю

Картка 1

1) Обчисліть приклади.

642 + 315

324 + 483

280 + 513

545 + 125

2) Розв’яжіть задачу.

Петрик полив город за 3 години і використав 12 відер води. Скільки відер води використає хлопчик за 6 годин роботи, якщо носитиме за 1 годину на 2 відра більше?

Картка 2

1) Обчисліть приклади.

759 - 347

408 - 123

984 - 541

750 - 544

2) Розв’яжіть задачу.

За 4 години майстриня пришила 36 ґудзиків. Скільки ґудзиків пришиє майстриня за 2 години, якщо пришиватиме за 1 годину на 4 ґудзики менше?

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над розв’язуванням прикладів

3 круглими десятками, пригадаємо, як розв’язувати приклади з іменованими числами, а також будемо розв’язувати задачі.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Підготовча робота

— Розв’яжіть і порівняйте пари прикладів.

2. Пояснення нового матеріалу за малюнками (с. 840, завдання 536)

(Число 230 розкладаємо на розрядні доданки. До десятків додаємо десятки: 30 + 70 = 100. А потім до сотень додаємо сотні: 200 + 100 = 300.)

(Число 200 розкладаємо на 100 і 100. Від однієї сотні віднімаємо 60, дістаємо 40. Отриманий результат додаємо до другої сотні: 100 + 40 = 140.)

3. Первинне закріплення (с. 85, завдання 537)

— Обчисліть приклади з коментуванням.

Фізкультхвилинка

V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Самостійна робота (с. 85, завдання 539)

— Прочитайте задачу. Розв’язання запишіть виразом та обчисліть його. Перевірка виконаних робіт. (1000 - (400 + 400) = 200 (м))

2. Вправа «Продовж твердження»

В 1 кг ... г

В 1 м ... дм

В 1 м ... см

В 1 т ... кг

В 1 дм ...см

В 1 см ... мм

В 1 грн ... к.

В 1 ц ... кг

3. Перетворення іменованих чисел (с. 85, завдання 538)

4. Робота над задачею (с. 85, завдання 540)

— Прочитайте завдання.

— Скільки літрів повітря вдихає людина під час ходьби за хвилину? (9 л)

— Чи знаємо ми, скільки літрів повітря вдихає людина за 1 хвилину під час бігу? (Ні, але можемо дізнатися, адже знаємо, що у 5 разів більше.)

— Що запитується в задачі?

Під час аналізу задачі учитель на дошці складає короткий запис умови у вигляді таблиці.

 

л за 1 хв

Кількість хвилин

Усього (л)

X.

9 л

-

-

Б.

?, у 5 разів >

2 хв

?

— Що дізнаємося в першій дії? (Скільки літрів повітря вдихає людина під час бігу за 1 хвилину)

— Що дізнаємося в другій дії? (Скільки літрів повітря вдихає людина під час бігу за 2 хвилини)

— Скільки дій в задачі? (Дві)

— Розв’яжіть задачу виразом.

Розв’язання учні записують у зошитах, самостійно з подальшою перевіркою.

5. Завдання з логічним навантаженням (с. 85, завдання 541)

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

— Які способи обчислень ви використаєте під час розв’язування прикладів: 540 + 60; 800 - 20?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 85, завдання 542; 543.

Категорія: Конспекти уроків математики 3 клас | Додав: uthitel (01.08.2019)
Переглядів: 284 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: