Головна » Файли » Нова українська школа (НУШ) » НУШ Українська мова 1 клас - Розробки уроків 2 семестр |
11.12.2019, 20:58 | ||||
Урок 5. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Опрацювання тексту «Книжка - джерело знань»
|
Книжчині поради 1. Читайте мене уважно, не поспішайте. 2. Зустрівши незнайомі слова — знайдіть їх у словнику або запитайте в старших. 3. Не встигли дочитати книгу до кінця — вкладіть закладку на цьому місці, де зупинилися. 4. Прочитали мене — подумайте: Ø чи читали ви інші книги цього письменника? Ø що ви знаєте про нього? Ø чи бачили раніше малюнки цього художника? 5. Чи сподобалися вам мої герої? |
2. Оголошення теми та завдань уроку.
3. Робота над текстом «Книжка — Джерело знань».
· Первинне читання вчителем.
— Про кого розповідається в тексті?
· Самостійне напівголосне читання учнями.
— Навчіться читати так, щоб приємно було слухати другові / подрузі.
· Вправа із «Щоденні 5». Читання для друга. Робота в парах.
Учитель пояснює, що школярі працюватимуть за правилом «Ми разом практикуємось! Чому? Щоб краще читати! Щоб краще розуміти прочитане!»
· Читання для когось (самооцінювання і взаємооцінювання).
Ø Ми гарно і дружно працюємо разом.
Ø Ми одразу починаємо працювати.
Ø Наші очі дивляться в книгу.
Ø Ми читаємо по черзі (абзац чи сторінку).
Ø Під час читання ми залишаємося на одному місці.
Ø Ми контролюємо свій голос під час читання.
Ø Ми допомагаємо один одному зрозуміти прочитане.
Ø Ми читаємо весь відведений час!
Учитель проходить між парами і стежить за правильністю виконання вправи.
4. Читання в особах.
5. Виконання завдань.
— Яку назву має текст? Доповніть речення:
Ø Мені сподобалося в тексті...
Ø Мені не сподобалося в тексті.
· Робота зі словами.
Учні виконують завдання на картках. Працюють у парах.
Зразок картки:
Допишіть слова в реченнях. Жанна попросила книжку про Кирило — про Матвійко — про |
З'єднайте лінією підписи та зображення. |
· Вправа «Крісло автора».
Дитина сідає на крісло. Від імені книги відповідає на запитання, поставлені учнями класу.
Наприклад: Про кого можна прочитати на твоїх сторінка? Як ти хочеш, щоб тебе берегли?
6. Робота з конструктором. Гра «Картинки з твору». Робота в групах.
Кожна група викладає за малюнками модель слова (їжак, журавель, жирафа, морж). Діти іншої групи повинні відгадати, яке слово викладене.
— Чи всі слова можна змоделювати за допомогою цеглинок? Про кого не згадується в тексті? (Про їжака, жирафу.)
· Вправа «Трибуна вільних думок».
— Де легше звірям жити в зоопарку чи на волі?
7. Гра «Весела скринька».
В учителя чи учня в руках «весела» скринька. У ній — картки зі словами на вивчену букву: корж, жук, жар, вуж, жарт, ложка, жест, морж, книжка, доріжка. Учень виходить до дошки і бере зі скриньки картку. Якщо учень прочитав слово, то він забирає його з собою, якщо ні — залишає в скриньці.
Ш. Заключна частина.
Рефлексійна вправа «Трибуна вільних думок».
— Які враження від уроку? Що нового дізналися? Де ці знання можна застосувати?
Всього коментарів: 0 | |