Оголошується набір на 2024-2025 н.р. для навчання в дистанційному центрі 'Поруч'
 
Головна » Файли » Нова українська школа (НУШ) » НУШ Українська мова 1 клас - Розробки уроків 1 семестр

УРОК 4. ОРІЄНТУВАННЯ НА ОБМЕЖЕНІЙ ПЛОЩИНІ
07.12.2019, 18:40

УРОК 4. ОРІЄНТУВАННЯ НА ОБМЕЖЕНІЙ ПЛОЩИНІ

Мета: учити учнів орієнтуватися на сторінці зошита (посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч), наводити лінії, домальовувати, розфарбовувати предмети; розвивати дрібні м’язи руки та м’язову пам’ять дітей, увагу, ло-гічне мислення; виховувати охайність, уважність.

Обладнання: плакат «Правильно сиди під час письма», кольорові олівці, малюнок із зображенням казкових героїв.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Форма проведення: телепередача «У гості до казки».

Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна, мистецька.

Хід уроку

ВСТУПНА ЧАСТИНА

Організація класу— Діти, подивіться одне одному в очі, посміхніться, передайте частинку свого гарного настрою іншим. Від ваших посмішок стало затишніше і світліше у нашому класі

ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА1. Мотивація навчальної діяльності—Сьогоднішній наш урок відбудеться у незвичайній формі. Я запрошую вас на телепередачу «У гості до казки». А ви, діти, будете не тільки глядачами, але й учасниками програми.

Зарядка для язичка

— Щоб опанувати професію телеведучого, слід мати гарну дикцію. Проведімо зарядку для язичка!Посичіть, як гуси-лебеді: с-с-с!Подзижчіть, як комарик: з-з-з!Пошуміть, як Змій-Горинич: ш-ш-ш!Поклацайте зубами, як Вовчик-Братик.

Робота над скоромовками

— Пригадайте відомі вам скоромовки.yСів Карпо на колодуТа й упав у воду:Кис, кис, мок, мок;Викис, вимок, виліз — висох,Знов сів на колодуТа й упав у воду...yСів шпак на шпаківню,Заспівав шпак півню:— Ти не вмієш так, як я,Так, як ти, не вмію я.yЖеня з бджільми не дружив —Завжди Женя бджіл дражнив.Женю бджоли не жаліли —Та дражнила нажалили!Знай!Грицько БойкоyГуси гучно ґелґотали —Горобці зерно клювали.Гуси гонять горобців,Голубок на ґанок сів.О. Кононенко

2. Повідомлення теми та мети уроку

3. Вивчення нового матеріалу

1) Вправляння в орієнтуванні на сторінці зошита (с. 4).

— Запрошую вас у гості до казки. Намагайтеся відгадати казкових персонажів та визначити, де вони знаходяться на сторінці зошита.

Робота над загадками

Від Яги він утікав, Темним лісом мандрував.Гуси хлопчика спаслиІ додому відвезли. (Телесик.)— Де знаходиться цей герой казки на сторінці зошита? (Вгорі.)

«Підбігла Оленка до деревця та й просить про допомогу».— Де знаходиться яблунька на сторінці зошита? (Посередині.)— Візьміть зелений олівець і обведіть контури дерева.

Хоч маленький цей хлопчина,Зате має добру силу:Злого змія подолав,Сестру Оленку врятував. (Котигорошко.)— Де знаходиться цей герой казки на сторінці зошита? (Ліворуч.)— Який головний герой розміщений праворуч?yПрацювала я у хаті,Танцювала у палаці.Є у мене така звичка —Десь губити черевички. (Попелюшка.)— Де знаходиться ця героїня казки на сторінці зошита? (Внизу.)

Фізкультхвилинка

Час настав для відпочинку —проведем фізкультхвилинку.Пташка високо літає,зайчик весело стрибає,лиска солодко моргає.А ведмедик потягнувся,їжачок в клубок згорнувся,лось до гілки нахилився.Весело звірятам всім:і великим, і малим.Сонечко привітне гляне,враз — і в класі тиша стане.

2) Повторення правил першокласника.

Зошит свій я розгортаю,Навкоси його кладу.Олівець ось так тримаю.Сяду рівно, не зігнусь,До роботи я берусь.— Як ви повинні сидіти за партою? (Ноги мають стояти повною ступнею на підлозі, спина рівна, голова нахилена вниз так, аби бачити, що позначено узошиті, лікті— на парті так, аби не зви-сали. Між партою ігрудьми повинна бути відстань на ширину долоні.)— Як перевіряють відстань між очей до зошита? (Потрібно спертися ліктем на парту йторкну-тися пальчиками скроні.)— Діти, як правильно покласти зошит? (Зошит має лежати навкоси.)—Як потрібно тримати олівця? (Олівець тримаємо тільки трьома пальцями— великим, вказівним ісереднім. Він більше спирається на середній палець, ми притримуємо великим ізверху вказівним пальцями. Усі три пальці знаходяться приблизно на відстані 2см від кінця олівця.)3) Гра «Малюємо казку» (зошит, с. 5).

— Режисер телепередачі «У гості до казки» дуже просить вас допомогти створити мультфільм, бо у нього захворів художник.— Діти, допоможемо?— Отже, берімося до роботи.— У зошиті на чистій сторінці намалюйте казку, що вам дуже подобається, яку ми всі разом спро-буємо відгадати. Не забувайте правильно розташовувати предмети на аркуші. Головних героїв завжди потрібно розміщувати посередині.Учитель надає допомогу учням

.4) Вправа «Асоціативний кущ».

Попелюшка(Принц, черевичок, палац, карета, коні, ...)

5) Робота з конструктором LEGO. Робота в групах.

Діти працюють на килимку.— Діти, уявіть, що вам потрібно створити мультиплікаційного героя. Спробуйте створити цього героя. Перед вами багато цеглинок. Отже, беріть цеглинки і розпочинайте фантазувати!21

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ

1. Зворотний зв’язок. Вправа «Відкритий мікрофон»— Що ви вчилися робити на уроці?— Де можна розмістити предмети на сторінці зошита?

2. Робота над загадками КАЗКОВІ ЗАГАДКИ (демонстрування зображень казкових персонажів)

За посиланням: www.poetryclub.com.ua.yВ казці цій хтось роботящий

Все ранесенько вставав.Підмітав в дворі гарненько,Пісенькою всіх вітав.З ним жили ледачі миші,Тільки в іграх знали толк!От за все і поплатились!Що за казка? («Колосок».)— Діти, розмість півника праворуч, а мишеняток — ліворуч.yВ лісі звірям всім на втіхуЩось згубив старенький дід.Влізли мишка туди й жабка,Заєць, лиска, вовк, ведмідь,Ще й кабан-іклан! Будь ласка,Пригадайте, що за казка? («Рукавичка».)— Діти, розмість рукавичку посередині, жабку — ліворуч, зайчика — праворуч.yІз соломи цей дружок,В нього солом’яний бочок.Зловив зайця, лиску й вовка,Ще й ведмедя приволок!Від ножа щоб врятуватись,Постаралися вони:Для дідуся і бабусіПодарунки принесли. («Солом’яний бичок».)— Діти, розмість сонечко вгорі, бичка — внизу, а бабу — ліворуч від бичка.yСидить півник на печіЇсть смачненькі калачі.Ось лисичка прибігає,Півника мерщій хапає.Біжить котик рятувати,В лиса півника забрати. («Котик іпівник».)— Розмістіть котика внизу, а півника — вгорі.yВигнав дід козу із хати —Та пішла вона блукати:Всі козу ту виганяли, Рак козуню ущипнув,Зайцю хатку повернув. («Коза-дереза».)— Розмістіть козу — посередині, зайчика — внизу, а рака — ліворуч.— Пам’ятайте: щоб не потрапити у біду, потрібно дотримувати правил поведінки!

Категорія: НУШ Українська мова 1 клас - Розробки уроків 1 семестр | Додав: uthitel
Переглядів: 597 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0

Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: